Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

VARNING om CRACKDOWN spelet?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• VARNING om CRACKDOWN spelet?

Har hört att nya CRACK DOWN spelet
    Crackdown.USA.XBOX360-RANT
    uppdaterar något när man startar skivan, och efter när man startar om xboxen så får man ERROR. med (samsung xbox)
    Någon som vet något om det, eller är det strunt snack????
    Last edited by coolcool; 2007-02-09, 01:43.

Jag har inte hört något om det. Och min XBox 360 med samsungdrive fungerar fortfarande.... :-)

Vart har du läst det?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

på POWERBITS

Comment

Min fungerar oxå utan problem (Hitachi)

Dock var Crackdown det sämsta skit jag någonsin spelat..

Comment

Håller med..fruktansvärt dåligt

Comment

Misstänkte att det bara var avföring på DL-skiva, men det positiva är väl att det spelet behövs om man vill spela Halo 3 Beta.
            Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

Jo..men hur?

Comment

Någon som har lirat halo 3 betan?

Comment

crakdown är ju ett bra o roligt spel halo 3 blir inget o ha lika kasst som halo 1 o 2 bara bättre grafik! Crackdown är mycket roligare än saints row tycker om att man kan levla gubben lite.

visst det är ju lite för enkelt men det har en mängd med roliga achivments

Comment

du snackar huller om buller om typ 3 spel, vilket spel babblar du om?

Comment

"visst det är ju lite för enkelt men det har en mängd med roliga achivments"

det där liksom..

Comment

Lite svårt att lira Halo 3 betan om den inte startat än kanske..

Comment

Snackar om Crackdown lovar o skriva i början på varje mening vad det är jag snackar om från o me nu

Alltså så blir det "Crackdown + visst det är ju lite för enkelt men det har en mängd med roliga achivments"

Comment

den startar i april eller?

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                              crakdown är ju ett bra o roligt spel halo 3 blir inget o ha lika kasst som halo 1 o 2 bara bättre grafik! Crackdown är mycket roligare än saints row tycker om att man kan levla gubben lite.

visst det är ju lite för enkelt men det har en mängd med roliga achivments
                              Vart var det bra och roliga nånstans? Måste ha missat och bränt ut det på min skiva på något vis tror jag.. Återigen, det sämsta skit jag har spelat!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X