Testade demot. Tyckte det va skoj, vad är det som gör att det e så sopigt?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
VARNING om CRACKDOWN spelet?
Collapse
X
-
De pratar ju om Crackdown.
På huvudmenyn i spelet finns en länk som under en viss tid kommer bli aktiv och som gör att man kan komma år Halo 3 betan.
Å att dra paraleller till SaintsRow känns ju relevant.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja det gick ju alldeles lysande. Körde uppdateringen och sen "Unrecognized Disc. Please clean with a dry cloth and restart console"
Inga av mina andra brända spel har krånglat eller visat det här meddelandet..
EDIT: Brände igen, på exakt samma sätt, och nu fungerar det. Konstigt. Bränner på Verbatim givetvis och 2X med Clonecd.Last edited by Drem; 2007-02-11, 12:44.
- Citat
- Flag
Comment
-
Märkte ingen uppdatering när jag startade spelet, och jag tittade efter den efter att ha läst rapporter om det.
Spelet var ruskigt roligt när man väl maxade styrka och agility. Synd bara att spelet alltid kommer ge mig dåliga vibbar, då det var det jag spelade när min 360 gick sönder..
- Citat
- Flag
Comment
-
De flesta spel har väl uppdateringar på sig. Har du spelat något annat spel som uppdaterat konsollen till den nivå som crackdown behöver så görs givetvis ingen uppdatering igen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
uppdateringen??
Får också detta när jag skall lira Crackdown,, att jag måste uppdatera skiten,, skall man våga göra det?? har hitachi 078.
Är det bara isåfall bara plugga in 360 till nätet och klicka på OK(uppdatera).
Eller är de en massa inställningar och jobb innan man kan koppla upp den,.??
m.v.h
- Citat
- Flag
Comment

Comment