Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte spela xbox1 spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte spela xbox1 spel?

Jag har en samsung ms28 och testat spela xbox1 backup på min 360. får det inte fungera, ja jag har läst FAQn. Och läst guiden på xbox.com... När jag sätter in spelet (Scarface) så kommer det bara upp något medelande om att den inte kan läsa xbox 1 spelet, eller något liknande..

Så testade jag att istället bränna en installationscd som var andra sättet att fixa "emulatorn". Men när jag satte in skivan så kom menyn upp och när jag truck på "Continue" som det stod att man skulle göra på xbox.com så hände det inget jag kom bara tillbaka till dashboarden?

Kanske redan har emulatorn? Eller måste man bränna xbox-spelet på ett speciellt sätt och isåfall hur?

//Kasko

Scarface The World Is Yours PROPER XBOX-iND\ind-stwiy det var den releasen.. om det spelar ngn roll...

Comment

Är du säker på att det är en PAL-release?
      Är du säker på att default.xbe inte är patchad?
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Aha verkar som det var en NTSC... Men hur kan man se om Default.xbe är patchad?

Comment

Läs FAQ'n.
          Jag har skrivit instruktioner både hur du kollar det och hur man kollar om spelet är PAL eller NTSC, m.m.
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X