Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på bra spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tips på bra spel?

Prövade crackdown nyss men fattade inte riktigt vad man skulle göra
    Köra runt i samma en bana å köra genom 62 lila portar kul liksom :P
    Crackdown verkar lite som gta fast sämre...

Har som lessnat lite på de spel jag lirat på sista tiden. Så skulle behöva tips på nya spel man kan börja lira?

klarade crackdown för ett tag sen...var lite segt i början men jag gav det lite tid, sen blev det jävligt roligt när man fick upp skillsen lite, tex hoppa högt,lyfta 10 ton blablabla
    ge det en chans

Comment

Original inlägg av hejsan Visa Inlägg
      Prövade crackdown nyss men fattade inte riktigt vad man skulle göra
      Köra runt i samma en bana å köra genom 62 lila portar kul liksom :P
      Crackdown verkar lite som gta fast sämre...

Har som lessnat lite på de spel jag lirat på sista tiden. Så skulle behöva tips på nya spel man kan börja lira?
      vilken typ av spel lirar du?

Comment

Original inlägg av jochen25 Visa Inlägg
        vilken typ av spel lirar du?
        allt möjligt är jag öppen för Läste precis lite om perfect dark zero och det verkar riktigt bra. Goldeneye 007 var ju ett enormt bra spel så!

Comment

Crackdown är bäst Snart klar med det!

Top Spin 2 är bra (;

Bästa bil spelet, Test Drive Unlimited.

Comment

dum fråga kanske men i crackdown hur får man olika uppdrag? fattar som inte vad man ska göra inne i garaget där man börjar...visst man kan välja på 3 olika bilar å sen köra dessa + några polisbilar. Sen skjuta ihjäl poliserna där så dom blir pisst :P

Comment

Nej. Du ska ju inte döda poliserna. Du ska ju ut på stan o döda gäng

Comment

Original inlägg av SixPac Visa Inlägg
                Nej. Du ska ju inte döda poliserna. Du ska ju ut på stan o döda gäng

haha ja nog fattade jag det :P Men varför dessa olika bilar i garaget? å hur får man uppdrag?

Comment

Du ska välja en bil så du kommer ut i stan. Sen ska du döda olika gäng de har symboler över huvet. Sen ska du döda gäng bossar. De kommer efter ett tag när du går runt och dödar i stan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X