Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Nej, fungerande releaser är inte till för att diskutera vad man tycker om spelen...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är nog något som helst avgörs själv Man kan ju titta på recensioner, och lyssna på andras åsikter, men vill man veta med säkerhet måste man nog spela själv.
Har kört detta några timmar nu och tycker det är helt ok.
dock så kan jag inte köra längre än till en viss nivå då stannar musiken och sedan står det clean disc, fattar inte bränner me pioneeren och ver dl, har bränt 2 kopior en i 1x och en 2.4x båda slutar fungera på exakt samma level.
Någon annan som har samma prob ?
Tack för tipset!
Lär man sig slåss genom "lektioner" under spelet sen? Nu trycker jag typ bara A så slår man gubbarna och efter en stund knockas dom, man vill ju köra lite fina moves
Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!
Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också
jag tycker spelet va på tok för kasst, det va ju riktigt snyggt men det känns ju ungefär som att slåss i sirap, dåligt med combos osv. inget man spelar en längre tid direkt
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Har kört detta några timmar nu och tycker det är helt ok.
dock så kan jag inte köra längre än till en viss nivå då stannar musiken och sedan står det clean disc, fattar inte bränner me pioneeren och ver dl, har bränt 2 kopior en i 1x och en 2.4x båda slutar fungera på exakt samma level.
Någon annan som har samma prob ?
karrär läget hittar du under "start a new label".
Har exakt samma problem som dig. Har inte testat bränna om det igen. Har iofs en annan brännare: NEC2510A. Men annars samma skivor Verbatim DL
Hur är detta möjligt? Har sett 4 små hack i skivan nu....små streck..kan inte minnas att de va där efter direkt efter bränning. Kan läsaren i boxen gjort dessa små märken, kanske därför den inte kan läsa? Andra brända spel fungerar bra. DVD-läsaren i Xboxen är en Hitachi med Xtreme firmware 2.3Rev2.
jag har oxå Hitachi med Xtreme firmware 2.3Rev2.
Ska åka till en polare som oxå har hitachi o låna hans xbox o testa om det är likadant. Min dvd är konstig som fan låter inget vidare knackar typ till i den ibland, och så har den förstört 2st skivor för mig, repor/små hack.
ivärsta fall får man väl ringa microsoft, men mitt sigill syns tydligt att det är slitet, är dom stenhårda på det?
Comment