Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uefa champions league 06/07

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uefa champions league 06/07

ÄNTLIGEN!!!!!!!!

UEFA_Champions_League_2006-2007_PAL_XBOX360-SPARE
    finns ute. Hoppas det funkar också!!!!

det gör den..

Comment

japp efter fixande medfil3 som var för liten först

Comment

Vad tycker ni då? Har ni hunnit bilda er nån uppfattning? Håller själv på att tanka nu.
        Är det bättre än FIFA07, eller är det samma spel typ?

Comment

än så länge gillar jag det...lite svårt välja rätt kamera....kul med korten man kan byta osv...

Comment

Tankade hem, UEFA_Champions_League_2006-2007_PAL_XBOX360-SPARE

Första kopian funkade men kom bara fram till EA sport loggan. Brände .DVD filen

Andra kopian funkade inte alls. Brände .ISO filen

Jag har bränt över 30 spel och alla funkar men inte detta? Varför? Bränner i IMG BURN.

Är det kanske någon ny spärr Microsoft har kommit på eller? Tacksam för svar.

Comment

Original inlägg av Ramses Visa Inlägg
              Tankade hem, UEFA_Champions_League_2006-2007_PAL_XBOX360-SPARE

Första kopian funkade men kom bara fram till EA sport loggan. Brände .DVD filen

Andra kopian funkade inte alls. Brände .ISO filen

Jag har bränt över 30 spel och alla funkar men inte detta? Varför? Bränner i IMG BURN.

Är det kanske någon ny spärr Microsoft har kommit på eller? Tacksam för svar.
              Funkade perfekt för mig, brände med ImgBurn på Verbatim-skivor. Laddade du hem rarfixen? sp-uefa.r03 är för liten från början. Iofs så skulle du väl inte kunna packa upp om du inte gjorde det...

Comment

Nej jag har inte laddat hem något extra men den packades ju upp. en iso fil och en dvd fil :S konstigt... alla spel har funkat.

Comment

du ska aldrig bränna .iso filen, bara .dvd filen, bränner man iso filen får man ett 20:- frisbee

Comment

JIPPIE DET FUNKADE! Brände .dvd filen i clonecd 3dje skivan haha. men vem bryr sig ligger ändå på plus? 600kr-69kr..

Comment

Han bränner med ImgBurn. Då kan han visst välja iso-filen, bara han har ställt in layerbreak manuellt.

Ramses - om du nu inte plockat hem rarfixen, fick du inga fel när du körde crc checken eller när du packade upp filerna?
                      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                      » Xbox360 FAQ

Comment

Ah.... det löste sig medans jag skrev :-) Va bra.
                        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                        » Xbox360 FAQ

Comment

Jag gillar Spelet riktigt mkt...vad säger ni andra?

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
                            Jag gillar Spelet riktigt mkt...vad säger ni andra?
                            Jag med. Har spelat FIFA07 mycket och det här är en förbättring, känns som det är mer rörligt än vad 07 är.

Lite kul att det är reklam för Playstation 3 runt planerna.

Comment

Är Henke Larsson med i Manchester United?
                              Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X