bah blir tokig, jobbigt att få overkill! !
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
HALO 3 - Snack
Collapse
X
-
-
Åh vilket skräp spel, skulle testa lite på polarns 1080p tv i co-op (lokalt).. så blir bilden 4:3 och splittat horisontellt.. hittade inga inställningar för o köra vertikal split o widescreen.. går inte det?
Får nog bli en coaster av den o ställa ölen på istället för att nånsin komma in i min 360 iaf
Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor!
OCH läs FAQ!
- Citat
- Flag
Comment
-
Sjutton va somliga klagar. Var glada istället att ni får spel, så ni har något att göra.........
Halo 3, Gears of War, Call of Duty, MoH Airborne alla är bra, man har ett par timmars sysselsättning. Så testa och kör....
Hälsningar från en 61 åring som spelar allt (nästan) och tycker det är s..t kul,
- Citat
- Flag
Comment
-
Klagar o klagar, tycker Halo är grymt överhypat bara.. sen att dom inte får till ens det enklaste och mest uppenbara är ett mysterium...
Håller med om att övriga spel är bra och hoppas jag får uppleva riktigt coola spel när jag är i din ålder
Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor!
OCH läs FAQ!
- Citat
- Flag
Comment
-
Hehe.. du dissar hela spelet pga av det?Original inlägg av s-p-d Visa InläggÅh vilket skräp spel, skulle testa lite på polarns 1080p tv i co-op (lokalt).. så blir bilden 4:3 och splittat horisontellt.. hittade inga inställningar för o köra vertikal split o widescreen.. går inte det?
Får nog bli en coaster av den o ställa ölen på istället för att nånsin komma in i min 360 iaf
- Citat
- Flag
Comment

Comment