Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Årets spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

tomb raider anniversery och bioschock kanonspel
    t.e

Comment

Halo 3? glömt det?

Comment

halo 3 bra men för kort
        t.e

Comment

Jo men jag menade ju mest på liven.

Comment

assasin creed är bra men påminner för mycket om prince of persia, jag tror mass effect verkar bra har ej testat det än, likaså circle of doom
            t.e

Comment

Klarade Mass effect igår och oh boy vilket spel. Men jag är inte säker på vilket jag skulle valt mellan det och The orange box.

Comment

spel

nån som vet var man kan tanka ner 360 spel förutom pirate bay
                t.e

Comment

Original inlägg av BOZZIO Visa Inlägg
                  assasin creed är bra men påminner för mycket om prince of persia, jag tror mass effect verkar bra har ej testat det än, likaså circle of doom

circle of doom va skit typsikt japanskt blaha överdrivet o massa sånt inte min smak i alla fall
                  t.e

Comment

Utan tveka ÅRETS BÄSTA SPEL:

PRO EVOLUTION SOCCER 08

Comment

Hansi kan du inte göra en sån där som man kan rösta på vilken är årets bästa spel (stapel statistik) som visar vilen som har fåt mest röster?

Comment

Vem som helst kan skapa en tråd med en poll....
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av BOZZIO Visa Inlägg
                          nån som vet var man kan tanka ner 360 spel förutom pirate bay
                          Torrentleech, Torrentbytes, Piratebits och Xbox sky. Det finns säkert fler.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X