Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Halo 3 bild problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Halo 3 bild problem

Hallå, jag har en 37" hdtv som stödjer upp till 1080i. Jag har kört några spel och alla visar full skärm men inte halo 3! där trycker den ihop bilden 7cm på varje sida och detta gäller bara på halo 3! för att få full bild på de måste jag köra i 480p. Någon som vet nått? 360:n sänder ut i 60HZ om de e till någon hjälp
    X-Box 1.4
    Xenium *ICE*Pin-Head
    120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
    Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
    Wii Wiikey 1.9g
    Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Börja med att skippa 1080i och prova 720P istället
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Fick reda på svaret när jag ringde xbox supporten...Glömde att säga de va när jag körde splittscreen. Dom sa att de berodde på de sant va de med Så alla som får "problem" med de så är de splet som e så
      X-Box 1.4
      Xenium *ICE*Pin-Head
      120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
      Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
      Wii Wiikey 1.9g
      Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X