Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rekomenderade SP spel för nybörjare :)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Turbis: Ska du flasha hos PSXCare är det bara att kolla med dem hur du skall göra och vad det kostar.

Kolla prisjakt/pricerunner.se om du vill jämföra priser på spel eller så köper du från utlandet, ex. VG+. Fungerar faktiskt väldigt bra med VG+, ingen tull, snabb leverans och billigt. Notera dock att du endast kan beställa regionsfria spel - finns här: http://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=446_470
    Last edited by master_c3; 2008-01-06, 03:18.

Comment

Okej :P Jag gör det förmodligen så fort jag får råd till det Lever på studentbidrag så jag har inte turen att kunna slösa

Tack för förslaget, men jag är lite osäker med att beställa från utlandet efter att ha sett en grejj på Plus för ett par år sedan :P
      Har bestämt mig för att de första spelet jag köper blir Assassin's Creed
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Beställa från utlandet rockar, det mesta vi säljer är importerat och det mesta jag köper privat blir också från t.ex. usa. Senast var det sportluftfilter + tändstift/tändkablar/fördelardosa/rotor till jeepen, förskottsbetalade knappt 5000:- i dollar utan att tveka. Bara sportluftfiltersatsen går på c:a 6000:- i sverige, så jag fick i praktiken de övriga delarna gratis...och det var till en V8, inte direkt gratis att köpa stift osv till en sådan här hemma.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Beställa från utlandet rockar, det mesta vi säljer är importerat och det mesta jag köper privat blir också från t.ex. usa. Senast var det sportluftfilter + tändstift/tändkablar/fördelardosa/rotor till jeepen, förskottsbetalade knappt 5000:- i dollar utan att tveka. Bara sportluftfiltersatsen går på c:a 6000:- i sverige, så jag fick i praktiken de övriga delarna gratis...och det var till en V8, inte direkt gratis att köpa stift osv till en sådan här hemma.
          Jo visserligen så kostade assassins creed $58 och det är ju betydligt mindre än 580kr i här hemma :/

Comment

Mja, det slutar lätt på samma pris med frakt å tull å moms om du har otur, men med dollarn nere runt 6:- så lär man ju knappast förlora på det vad som än händer :-)

Worst case c:a 600:- om du har riktig otur, problemet med att importera bara ett spel är att man kan åka på en administrativ avgift om c:a 100:- utöver tull å moms vilket direkt äter upp hela vinsten.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo, det är tullen och andra eventuella avgifter man helst vill slippa. Man slipper nog tull till 99% om man beställer från VG+ iaf. (Har aldrig stött på någon som drabbats av tull när det gäller VG+)

Comment

Original inlägg av master_c3 Visa Inlägg
                Jo, det är tullen och andra eventuella avgifter man helst vill slippa. Man slipper nog tull till 99% om man beställer från VG+ iaf. (Har aldrig stött på någon som drabbats av tull när det gäller VG+)
                Okej :P Har du själv testat beställa från VG?

392.00 SEK = 60.01 CAD för mass effect :P
                Last edited by Turbis; 2008-01-08, 12:23.

Comment

Jadå, jag har beställt från VG+.

Comment

Oki :P Hursomhelst mitt första spel blev dead rising för 100 kronor begagnat Skitkul att kötta zombiesar med häcksax
                    Ska få gears of war av brorsan imon *längtar*

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X