Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

cod 4 online fusk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• cod 4 online fusk

hörde över chaten i cod 4 att det finns folk som kör fusk när dom online spelar, är det någon annan som vet något om det.. isf så tappar det ju hela poängen med att fortsätta att spela det.. har även kompisar som har hört samma sak.. någon som har någon info om det??

Hur skulle det vara möjligt? Det finns väl inget sätt att lägga över ett "fusk" på hdd'n iaf.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

nä jag tänkte på det oxå, men ändå... kan ju alltid höra sig för

Comment

Kan ju var så att du spelar med lite sura fjortisar som gärna drämmer till med såna anklagelser med
        Hejsan hoppsan !

Comment

Original inlägg av Keffman Visa Inlägg
          Kan ju var så att du spelar med lite sura fjortisar som gärna drämmer till med såna anklagelser med
          Jo, så kan det vara med.
          Jag vet inte hur många gångern jag blivit bannad från counter-strike servrar för att jag har "cheats" xD

Comment

håller med turbis. man behöver inte ha vara bra för att bli anklagad, jag hade 10/7 i Cs och blev bannad för wh. 10/7 är ju skit

Comment

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
              håller med turbis. man behöver inte ha vara bra för att bli anklagad, jag hade 10/7 i Cs och blev bannad för wh. 10/7 är ju skit
              Hehe jo det suger när man blir bannad för en boxxing Folk fattar inte att pipan sticker ut när de campar bakom en låda eller ett hörn och att det faktiskt går att skjuta igenom lådor i CS.

Och för att vara lite on-topic.
              Jag tror att den på chatten som påstår att folk fuskar förmodligen bler råägd av någon och vägrar inse att det faktiskt finns folk som kan slå honom

Jag har blivit råägd ganska många gånger i spel, men jag tror aldrig att jag anklagat någon för fusk xD

Comment

Jag tror faktiskt det finns folk som fuskar.
                Om du kollar den som leder leadeboarden så säljer han prestige.
                han går upp 55 lvlar på 4 timmar, det säljer han.
                Det låter väldigt mycket

Comment

Original inlägg av UniQ Visa Inlägg
                  Jag tror faktiskt det finns folk som fuskar.
                  Om du kollar den som leder leadeboarden så säljer han prestige.
                  han går upp 55 lvlar på 4 timmar, det säljer han.
                  Det låter väldigt mycket
                  Du skulle bara veta vad det finns för galet folk.

WoW inlägg om en kille som levlat 60 på 4 dagar.
                  http://kotaku.com/gaming/wow/speed+r...aft-155676.php

Super Mario på 5½ minuter
                  http://kotaku.com/gaming/super-mario...deo-143073.php

Du förstår nog vad jag menar väl?
                  Finns faktiskt folk som dedikerar sina liv åt helt meningslösa ting.

Comment

det dom säger är inte direkt fusk utan buggar det finns folk och jah ka n väll erkänna att jag kan dem men använder det inte plus att jah kör på ps3 men iaf det finns sätt att komma upp på tak och utanför banan
                    How to break a ps3...use a sledgehammer
                    How to break a x360...press the powerbutton

Comment

Original inlägg av alixx1990 Visa Inlägg
                      det dom säger är inte direkt fusk utan buggar det finns folk och jah ka n väll erkänna att jag kan dem men använder det inte plus att jah kör på ps3 men iaf det finns sätt att komma upp på tak och utanför banan
                      Precis som i Team Fortress 2 till PC'n innan det patchades.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X