Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpt Assassin's creed

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag fattar inte slutet på detta spelet altså. Jag har klarat av "sista bossen" (kallar vi han så det inte blir spoilervarningar)
    Jag fick "Eagle vision" med nissen i nutid så jag kunde se klottret på väggarna, vad gör jag nu? Är man fast härinne för evigt? Ska det verkligen sluta såhär mitt i?
    Jag är väldigt besviken på slutet om detta är slutet.

Annars har själva spelet i sig varit ett av de bästa spelen jag någonsin spelat
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
      Jag fattar inte slutet på detta spelet altså. Jag har klarat av "sista bossen" (kallar vi han så det inte blir spoilervarningar)
      Jag fick "Eagle vision" med nissen i nutid så jag kunde se klottret på väggarna, vad gör jag nu? Är man fast härinne för evigt? Ska det verkligen sluta såhär mitt i?
      Jag är väldigt besviken på slutet om detta är slutet.

Annars har själva spelet i sig varit ett av de bästa spelen jag någonsin spelat
      har du kollat med eagle vision och sett credits i ditt rum så är det slut sen.. lite udda att slutet är som det är, men det beror nog på att du får reda på själva storyn efter hand och sen vet man allt när det är slut. du är kvar där i labbet fortfarande.. och det är nog här tvåan kommer ta vid (om den kommer). du kan givetvis åka tillbaka och leta upp 100% saker mm efter du dödat den sk. bossen.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        har du kollat med eagle vision och sett credits i ditt rum så är det slut sen.. lite udda att slutet är som det är, men det beror nog på att du får reda på själva storyn efter hand och sen vet man allt när det är slut. du är kvar där i labbet fortfarande.. och det är nog här tvåan kommer ta vid (om den kommer). du kan givetvis åka tillbaka och leta upp 100% saker mm efter du dödat den sk. bossen.
        Jo, jag har tagit de flesta flaggorna nu men tröttnade på att leta. Funderar på att ta new game för att inte känna mej så besviken ^^
        Jävla bra spel, men slutet är verkligen en bitchslap i fejjan
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Jo, jag har tagit de flesta flaggorna nu men tröttnade på att leta. Funderar på att ta new game för att inte känna mej så besviken ^^
          vet inte om jag spelar om det inom snar framtid, har så mkt spel nu så man drunknar, de haglade ju ut spel i vintras och man har bara spelat klart en bråkdel av dem. haha. det skulle väl vara för att få sätta kniven i de monoglida jävlarna som alltid var ivägen vid "stealth" assassinations eller när man var jagad. jag har nog aldrig spelat ett spel jag varit så förbannad som vid dessa störande moment. erhm, jo det har jag.. håller med om att det är ett kanonspel. får gå på 100% archivements nästa gång

Comment

http://www.gametrailers.com/player/32438.html haha.. rätt bra ändå.. skulle uppskattat ett sådant..

Comment

tror det sluta så för att dom kommer släppa en fortsättning
              t.e

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X