Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilka spel MÅSTE man ha?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilka spel MÅSTE man ha?

Själv har jag
    Guitar Hero 3
    Gears of War
    PES6
    Need for speed Pro Street
    Virtua Fighter 5
    Assassins Creed
    Guitar Hero 2
    Rock Band
    Viva Pinata
    Table Tennis

Vilka fler spel ska jag införskaffa? Behöver förslag!

Bioshock
    Call of Duty 4
    GTA IV
    Rainbow Six: Vegas 2
    Skate

Comment

Glöm inte bort Mass Effect!
      Playstation 1, 3, PSP
      Xbox, 360
      Nintendo Wii

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        Bioshock
        Call of Duty 4
        Håller verkligen med om de två spelen. Fantastiska spel.

Annars är ju Halo 3 givet.

I slutet av juli kommer Soul Calibur 4, i höst/vinter kommer Banjo Kazooie 3, och i November kommer Gears of War 2. Tre spel jag definitivt ska köpa.

Comment

ni har förstört mitt liv, mass effect är så skoj att jag vill stänga inne mig o vara totalt osocial!

Sjukt bra spel måste jag säga.

Comment

Jag vill däremot påstå att det finns väldigt få bra spel överlag till både 360 och Ps3.

Basta spelen att spela 2 på däremot måste vara Army of Two eller Gears of War, grymt underhållande

Comment

Original inlägg av Dralle Visa Inlägg
              ni har förstört mitt liv, mass effect är så skoj att jag vill stänga inne mig o vara totalt osocial!

Sjukt bra spel måste jag säga.
              jag har spelet, och klarat det, men blev/är lite smått besviken ändå, ser inte riktigt storheten alla pratar om i det, ok det är skoj och stora världar o så, men är det inte väldigt enformigt? jag kanske har missat något som GÖR det där extra.. bevisa gärna att jag har fel eller om jag missat något

Comment

Grid är ett grymt bra bilspel....sen kommer ju alla bra spel släppas inom ett par månader nu...
                Mercenaries 2
                Alla sportspel
                Fable 2
                Pure
                Osv...

Comment

Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
                  jag har spelet, och klarat det, men blev/är lite smått besviken ändå, ser inte riktigt storheten alla pratar om i det, ok det är skoj och stora världar o så, men är det inte väldigt enformigt? jag kanske har missat något som GÖR det där extra.. bevisa gärna att jag har fel eller om jag missat något
                  Finns så sjukt mycket att göra om man bara vill, följer man storyn cleant så har du rätt, det blir rätt enformigt etc.

Comment

castle crashers är dock vansinnigt roligt..... och barnsligt.
                    Xbox 360 samsung extreme firmware
                    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
                    PsTWO V14 Matrix infinity
                    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Jag har GTA 4 och skate..skate är nog det bästa och roligast spelet jag nånsin haft/spelat!Gta är roligt lite då och då när man blir riktigt sugen påatt spela det.

Kan tänka mig att skate 2 också blir ett spel man måste ha! sen kanske shaun white snowboarding skulle va nått..?

Comment

Lätt NHL09

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X