Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kört fast i "alone in the dark 5"

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kört fast i "alone in the dark 5"

Jag har kört fast i Episode 5 chapter 3, tror jag de e , stället med den stängda grinden och en liten ful j**el som springer fram o tillbaka genom ett luftschack, förstår att man ska göra någonting med varelsen så att den sen springer tillbaka till "kukongen" så den förstörs, men vad?

jag tog en flaska med nå explosivt körde tejpen runt den å ner me en trasa, slängde skiten på baggskiten som springer fram å tillbaka. sen när han kommer till den där äckliga grejern som spottar ut nya så exploderar flaskan å allt är frit fram.

lånar tråden lite

jag själv har fastnat lite senare in i spelet i dedär jävla rummet som är kolsvart där man ska in i nå slags skyddsrum. man ska leta grejer på väggarna men jag har än sålänge bara hittat
    sarah, vinyl spelarn, och dedär me knock.
    och nu är jag helt fast.
    nån som vet?

Comment

Har också kört fast, är på episode 8 på första kapitlet, ska in i borgen som har nått skydd runt sig, har 91 i vision, nån som vet hur man ska göra

mvh Jörgen

Comment

Original inlägg av adelskrev Visa Inlägg
        Har också kört fast, är på episode 8 på första kapitlet, ska in i borgen som har nått skydd runt sig, har 91 i vision, nån som vet hur man ska göra

mvh Jörgen

De här hjälpte mig...
        After getting to 75% or above in the spectral points, Edward has the ability to toss a Molotov cocktail over the barrier. This can be frustrating, but aiming at the red root on the right side of the tree is the easiest way to gain entry. There are several bottles of alcohol and plenty of handkerchiefs to create the bombs.

Comment

tack

tack ska du ha, det ordnade upp sig

Comment

Kört fast

Jag skulle bhöva hjälp av någon som spelar alone in the dark 5 på konsollen WII. för jag kan inte titta i jackan. eller rättare sagt vet inte hur man gör .. har provat allt.. sen skulle jag vilja veta hur man gör i kloakern där den stora (zombien) är i dit lilla "rummet".hoppas på hjälp

Comment

Original inlägg av Devilboy Visa Inlägg
              Jag skulle bhöva hjälp av någon som spelar alone in the dark 5 på konsollen WII. för jag kan inte titta i jackan. eller rättare sagt vet inte hur man gör .. har provat allt.. sen skulle jag vilja veta hur man gör i kloakern där den stora (zombien) är i dit lilla "rummet".hoppas på hjälp
              kolla in denna.. http://www.wikicheats.com/index.php/...II/Walkthrough

finns även strategier och saker där...

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                kolla in denna.. http://www.wikicheats.com/index.php/...II/Walkthrough

finns även strategier och saker där...

Tack ska du ha.. fick reda på vad jag ville..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X