är det någon som tycker att sparningar fattas? köper vapen rätt mycket och ett gäng uppdrag åt vapenhandlaren, sparar rätt flitigt men nästa gång man spelar är inte de vapnen upplåsta.. ibland verkar de som inget sparats om man inte kört ett "riktigt" uppdrag mellan sparningarna... verkar stå stilla på 12%.. hm.. räknas inte de uppdragen som man får vid de höga stolparna eller är de bara diamantbonusar?
*update*
tror att det är datumet på boxen som kan strula med savegames. då mina savegames var gjorda 2005/11/22 och datumet sedan nollades efter man ryckt strömmen till boxen så gick det inte att spara (det stog att det sparades, men när man kollade load game, så fanns den inte med). detta kanske hjälper någon som får liknande problem. den ville spara när jag ställde fram datum efter 22e iaf. mycket konstigt att tiden verkar spela in...
*update*
tror att det är datumet på boxen som kan strula med savegames. då mina savegames var gjorda 2005/11/22 och datumet sedan nollades efter man ryckt strömmen till boxen så gick det inte att spara (det stog att det sparades, men när man kollade load game, så fanns den inte med). detta kanske hjälper någon som får liknande problem. den ville spara när jag ställde fram datum efter 22e iaf. mycket konstigt att tiden verkar spela in...

Comment