Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NHL 09 kontroll problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• NHL 09 kontroll problem

Köpte NHL 09 för nån vecka sedan och ett problem har uppståt med kontrollerna.
    Samtliga fyra kontroller tappar connection lite då och då medans man spelar.
    Detta händer bara när jag spelar NHL 09 och händer främst när man använder skill sticken.
    Så jag undrar om det är någon som lider/lidit av ett liknande problem som kan ge något tips eller så.
    Tacksam för svar!

Original inlägg av pellep18 Visa Inlägg
    Köpte NHL 09 för nån vecka sedan och ett problem har uppståt med kontrollerna.
    Samtliga fyra kontroller tappar connection lite då och då medans man spelar.
    Detta händer bara när jag spelar NHL 09 och händer främst när man använder skill sticken.
    Så jag undrar om det är någon som lider/lidit av ett liknande problem som kan ge något tips eller så.
    Tacksam för svar!
    trådlösa? dåliga batterier?

edit.. såg det bara händer med nhl09.. well well..

Comment

vill inte skapa ny tråd ang mitt problem så jag lånar denna.
      När jag spelar nhl 09 på min 3v gamla box så laggar den ibland, märks mest när det blir en spelvändning och kameran skall rotera runt en del, är det vanligt eller fel på skiva/xbox?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X