Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Skit också hann inte köra nåt idag heller arrrgh!

Comment

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
      Skit också hann inte köra nåt idag heller arrrgh!
      nu är det en ny dag.

Comment

En "amatörfråga": Vad är det för fel om man får meddelande om att "an update is required ...o.s.v......" när man stoppar in Gears of War 2 i 360:n? Har använt mig av Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT och dte verkar som om xboxen känner igen spelet men det går alltså inte att köra.

Hur går man tillväga om man vill uppdatera sin 360 och hur funkar det då med ixtreme flashningen?

Comment

Original inlägg av Azumi Visa Inlägg
          En "amatörfråga": Vad är det för fel om man får meddelande om att "an update is required ...o.s.v......" när man stoppar in Gears of War 2 i 360:n? Har använt mig av Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT och dte verkar som om xboxen känner igen spelet men det går alltså inte att köra.

Hur går man tillväga om man vill uppdatera sin 360 och hur funkar det då med ixtreme flashningen?
          bara att uppdatera, det krävs för att det ska starta, påverkar inte din firmware eller något...

om du inte verifierat den releasen mot onlinedatabasen med tex abgx360, så ska du INTE koppla upp dig mot live, det är mycket stor risk för ban då! läs mer om hur du fixar den här.

Comment

Så ja nu har man spelat klart det, blev lite förvånad att det inte var så svårt i slutet, hade väntat mig en hel tomtearme!

Slutsats: Riktigt bra spel, men kan förstå att det sätter åldersgräns på det shit hålla på & såga isär folk så där!

Comment

Någon som vet hur man får hem dom gamla multiplayerbanorna från första spelet?
              Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X