Skit också hann inte köra nåt idag heller arrrgh!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT
Collapse
X
-
nu är det en ny dag.Original inlägg av gnuttes Visa InläggSkit också hann inte köra nåt idag heller arrrgh!
- Citat
- Flag
Comment
-
En "amatörfråga": Vad är det för fel om man får meddelande om att "an update is required ...o.s.v......" när man stoppar in Gears of War 2 i 360:n? Har använt mig av Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT och dte verkar som om xboxen känner igen spelet men det går alltså inte att köra.
Hur går man tillväga om man vill uppdatera sin 360 och hur funkar det då med ixtreme flashningen?
- Citat
- Flag
Comment
-
bara att uppdatera, det krävs för att det ska starta, påverkar inte din firmware eller något...Original inlägg av Azumi Visa InläggEn "amatörfråga": Vad är det för fel om man får meddelande om att "an update is required ...o.s.v......" när man stoppar in Gears of War 2 i 360:n? Har använt mig av Gears.Of.War.2.NTSC.XBOX360-x360inT och dte verkar som om xboxen känner igen spelet men det går alltså inte att köra.
Hur går man tillväga om man vill uppdatera sin 360 och hur funkar det då med ixtreme flashningen?
om du inte verifierat den releasen mot onlinedatabasen med tex abgx360, så ska du INTE koppla upp dig mot live, det är mycket stor risk för ban då! läs mer om hur du fixar den här.
- Citat
- Flag
Comment
-
Så ja nu har man spelat klart det, blev lite förvånad att det inte var så svårt i slutet, hade väntat mig en hel tomtearme!
Slutsats: Riktigt bra spel, men kan förstå att det sätter åldersgräns på det shit hålla på & såga isär folk så där!
- Citat
- Flag
Comment

Comment