Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Tjena!

Har det inte kommit några nya releser?

Eller har INT21 semester

känns lite som att det inte är sån rush på bra spel just nu, har redan fixat allt av värde igår o idag.. har letat som bara den, men inget av intresse, o då har jag en fråga osså, finns inte Race driver GRiD till 360? har ju spelat demo, och det finns saker till det på live, så varför kan jag inte hitta spelet att ladda ner nånstans?

Comment

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
      Tjena!

Har det inte kommit några nya releser?

Eller har INT21 semester
      jo, det har det. men nästan alla releaser är ixtreme kompatibla och är de inte det så fixar man dem oftast lätt med abgx360 och xdvdmulleter som man ändå kör för att verifiera dem för livespelandet, känns onödigt att lista nya releaser av denna anledning. du kan alltid kika här annars, livesäkerheten kollar du ju ändå med redan nämnda program.

Comment

Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
        känns lite som att det inte är sån rush på bra spel just nu, har redan fixat allt av värde igår o idag.. har letat som bara den, men inget av intresse, o då har jag en fråga osså, finns inte Race driver GRiD till 360? har ju spelat demo, och det finns saker till det på live, så varför kan jag inte hitta spelet att ladda ner nånstans?
        Race_Driver_Grid_PAL_XBOX360-PROTOCOL finns på de flesta seriösa trackers med registrering. TL, SCC, TTi för att nämna några.

Comment

powerbits också som du kan regga dig till nu om du inte redan har account

Comment

har reggat på powerbits en gång i tiden, men det var innan jag använde torrent på rätt sätt, så min ratio är fukdup, så där får jag inte tanka längre får leta vidare nån annanstans

EDIT: hittade grid rellen på TPB nu osså niceigt

Comment

Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
              har reggat på powerbits en gång i tiden, men det var innan jag använde torrent på rätt sätt, så min ratio är fukdup, så där får jag inte tanka längre får leta vidare nån annanstans

EDIT: hittade grid rellen på TPB nu osså niceigt
              piratebits är typ likadan som powerbits om du söker en sådan.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                jo, det har det. men nästan alla releaser är ixtreme kompatibla och är de inte det så fixar man dem oftast lätt med abgx360 och xdvdmulleter som man ändå kör för att verifiera dem för livespelandet, känns onödigt att lista nya releaser av denna anledning. du kan alltid kika här annars, livesäkerheten kollar du ju ändå med redan nämnda program.
                Länken verkar inte funka?

Comment

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
                  Länken verkar inte funka?
                  länken fungerar men sidan är nere vet inte när den kommer igång igen.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    länken fungerar men sidan är nere vet inte när den kommer igång igen.

Aight

Comment

funkar nu iaf

Comment

Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
                        funkar nu iaf
                        inte här och nu.

Comment

konstigt, testade och då funkade det perfekt

Comment

Jepp, nu funkar den fint igen

Comment

Nja,,,,,det verkar vara segt på spelfronten

Ingen som vet nåt nytt som kommit??

Har kollat på ABGX men det verkar trögt där med

Behöver nåt nytt att sätta tänderna i,,,,,,,

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X