Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skate 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skate 2

Ja, nu är det här! 1an var väldigt bra, vad tycker ni om detta? Diskutera på!

Skate.2.PAL.XBOX360-OE (inget fel på den, enbart nukad för att innehålla tyskt och franskt språk, vilket inte är angivet i releasenamnet, dvs multi 2)

http://www.vgreleases.com/Xbox360/Re...te-144461.aspx

http://xbox360.ign.com/objects/142/14234977.html

Äntligen!!!!!

Håller på att bränna nu

Jag tror att det är grymt, älskade första skate.

Comment

Fick tydligen ned den franska versionen

Får vänta ett tag till......

Comment

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
        Fick tydligen ned den franska versionen

Får vänta ett tag till......
        ja, skrev ju det klart och tydligt innan att det bara är tyska och franska i den versionen. sätt regionen på din box till tyskland så är spelet på tyska, annars franska.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          ja, skrev ju det klart och tydligt innan att det bara är tyska och franska i den versionen. sätt regionen på din box till tyskland så är spelet på tyska, annars franska.
          Jag väntar,,,, är inte så bra på nåt av språken

Comment

Skate_2_READNFO_PAL_XBOX360-STRANGE har engelskt språk!

Comment

har kört lite nu... introt var riktigt bra

hade svårt med kontrollerna i början, men har inte spelat skate på länge. lite besviken på hur trögt gubben rör sig när man springer, men de kanske ändras. än så länge är det kanon och kommer åtminstone vara lika bra som ettan.

Comment

Skate_2_READNFO_PAL_XBOX360-STRANGE har engelskt språk!

Tack för det Int

Då blir det lir imorgon,,,,

Comment

nu börjar det ta sig, kontrollera saker och ting är lite enklare, har dock rätt svårt med grabs över saker, tex att graba över en bräda i pool tex.. jobbigt att ha fart och sikta, något som var lätt i ettan efter lite övning, de kommer nog.

har hittat lite pooler och tömt dem på vatten, kul när man börjar låsa upp saker i staden.

Comment

ingen idé att fega i race när det gäller bet av cash, satsa max och skulle du märka att det skiter sig så är det bara ta restart race innan du går i mål.. några race senare har du håvat in 20K, kan vara bra att ha. ska fortsätta imorn och leta efter den 7e poolen, någonstans gömmer den sig. grymma områden finns det iaf, en del farligt höga hopp och ställen där du får bra med fart.

fotgängare och trottoarkanter är dock saker man blir oerhört irriterad av i race. man kan förlora 10sek på sådana saker bara för att gubben står helt still eller kör fast på någon jävla gubbe, lyktstolpar ej att förglömma.

Comment

Mitt skate2 ligger kvar på datorn fortfarande. går ju inte verifera i abgx

Comment

Original inlägg av anderzxb Visa Inlägg
                        Mitt skate2 ligger kvar på datorn fortfarande. går ju inte verifera i abgx
                        mitt med, eller imagefilen iaf, kör stenhårt på offlineläge nu så det är rätt lugnt. live blir inte ikopplat förrän en verifierad backup körs in i min konsol, som vanligt alltså.
                        det gäller bara att märka skivorna bra och kasta de overifierade backuperna så fort en skiva blir verifierad. fortfarande väldigt roligt spel, men jobbigt!

Comment

mitt med, eller imagefilen iaf, kör stenhårt på offlineläge nu så det är rätt lugnt. live blir inte ikopplat förrän en verifierad backup körs in i min konsol, som vanligt alltså.
                          det gäller bara att märka skivorna bra och kasta de overifierade backuperna så fort en skiva blir verifierad. fortfarande väldigt roligt spel, men jobbigt!

Jo det är ett kul spel Varvat 1an och kört lite på tvåan. Men men jag är för snål för att bränna overiferade spel Så Pma så fort du vet nåt om stealth på skate2

Comment

svårt att förklara, men i mitten av kartan, snett ner till höger eller om du utgår från dueling snakes, skatepark och sen rakt ner en bit), där ligger iaf hoppet ner till kloakrören som var med i ettan. det ser nästan likadant ut, och kloakerna avslutas med en ramp. kanske är något för er som gillade det stället, jag körde mkt där i ettan iaf, skoj att de tagit med det igen.

äntligen skrapat ihop över $150K, men har inte hittat den 7e poolen än! finns grymt många bra områden, downhill på landsväg är rätt roligt, bara lägga sig på brädan och ösa på! köpte precis property fun track, den kostar $50K men det är de värt, skoj ställe!
                            Last edited by int21; 2009-01-21, 21:55.

Comment

Tja Int! (såg att du var inne)

Vet du om det finns nån mer version av Skate2, har provat lägga in det på hårddisken men får "dirty disc" efter 47% hela tiden

Har provat:
                              Skate_2_READNFO_PAL_XBOX360-STRANGE
                              xbox-360] Skate 2 READNFO PAL-English-[TMASGAMES-com]

Får ingen av dessa att funka. Hade samma problem med Tomb Raider men det funkade till slut. (har även en tråd om det kan vara så att min brännare eller laser e slut)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X