Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Handkontroller

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Suffix, jag förstår vad du menar. Men för att sammanfatta. Jag har själv inte testat trådbunden 360 kontroll, men va folk säger är att trådbunden 360 kontroll är ingen skillnad mot den trådlösa 360 kontrollen. Exakt lika "skön" i styrning o spelkänsla (antar jag), men dock att den trådlösa väger en aning mer på grund av batterierna.

Kanske, kanske kan den någorlunda vikten på den trådlösa 360 vara en viss skillnad i att köra spel. Men det blir ju en vanesak. Annars så bryr du dig inte om själva sladden, så som många tycker är ett minus att det ska vara "skönt" att köra spel.

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
      360:s trådlösa är inte det minsta korrekta. Testar man stå stilla i ett spel, vänder sig om och trycker spakarna längre och längre ut mot kanten på kontrollen så går det i början felfritt, men vid för snabba rörelser så skjuter sikten iväg snabbt åt det hållet,
      vilket man inte vill, utan det ska istället vara lugn rörelse hela vägen ut. Riktigt svårt att förklara hur jag tänker, men jag ska nog införskaffa en trådbunden 360 kontroll och jämföra hurvida korrekt den är.

eh då får du nog lämna in din 360 eller dina kontroller på garanti för det är absolut ingen skillnad på sladd eller utan ang kontroll-känslan...
      Last edited by bmansweden; 2009-03-02, 13:12.
      --------------------------
      Nintendo:
      "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
      -----------------
      雙瞳 B-man i 1 och 0
      http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X