Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Street Fighter IV

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

[/QUOTE]

nån som vet nån butik i stockholm som säjer dessa sköna paddor?
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

är det bara jag som tycker spelet är apsvårt....
      läste lite om unlockables med..kolla:
      '
      Perform the actions below to unlock the desired character(s). Note: You can unlock characters on any difficulty,
      so set the difficulty to "Easiest," set rounds to "1" and set time to "99" if you are having problems.

Cammy - Beat Arcade Mode with Crimson Viper.
      Fei Long - Beat Arcade Mode with Abel.
      Gen - Beat Arcade Mode with Chun Li.
      Rose - Beat Arcade Mode with M. Bison (Dictator).
      Sakura - Beat Arcade Mode with Ryu.
      Dan - Beat Arcade Mode with Sakura.
      Akuma - First unlock the above characters, then play through arcade mode as a character who's already completed arcade mode. If you've got the fights set to one round matches, you need at least one perfect round. If you've got fights set to three round matches, you need at least two perfects. Do not lose a round. After defeating Seth, Akuma will challenge you. Defeat him to unlock Akuma.
      Gouken - Complete arcade mode as Akuma and then play arcade mode again as a character who's already completed arcade mode. If you've got the fights set to one round matches, you need at least one perfect round, three super or ultra combo finishes, and five first attacks.
      If you've got fights set to three round matches, you need at least two perfects, five super or ultra combo finishes, and ten first attacks. After defeating Seth, Gouken will challenge you.
      Defeat him to unlock Gouken.

Seth - Clear arcade mode with all 24 of the other characters (including Akuma and Gouken). If you managed to unlock Seth with different criteria, it might be a bug (but the unlock is still valid for your profile).

Unlockable: Colors, Taunts and Titles
      Complete the following challenges once with any character to unlock the following rewards:

Beat Time Attack(Normal)1 - Color 3
      Beat Time Attack(Normal)2 - Personal Action 2
      Beat Time Attack(Normal)3 - Title
      Beat Time Attack(Normal)4 - Title
      Beat Time Attack(Normal)5 - Title
      Beat Time Attack(Normal)6 - Color 5
      Beat Time Attack(Normal)7 - Personal Action 4
      Beat Time Attack(Normal)8 - Title
      Beat Time Attack(Normal)9 - Title
      Beat Time Attack(Normal)10 - Title
      Beat Time Attack(Normal)11 - Color 7
      Beat Time Attack(Normal)12 - Personal Action 6
      Beat Time Attack(Normal)13 - Title
      Beat Time Attack(Normal)14 - Title
      Beat Time Attack(Normal)15 - Title
      Beat Time Attack(Normal)16 - Color 9
      Beat Time Attack(Normal)17 - Personal Action 8
      Beat Time Attack(Normal)18 - Title
      Beat Time Attack(Normal)19 - Title
      Beat Time Attack(Normal)20 - Title
      Beat Time Attack(Hard)1 - Title
      Beat Time Attack(Hard)2 - ?
      Beat Time Attack(Hard)3 - ?
      Beat Time Attack(Hard)4 - ?
      Beat Time Attack(Hard)5 - ?
      Beat Survival(Normal)1 - Color 4
      Beat Survival(Normal)2 - Personal Action 3
      Beat Survival(Normal)3 - Title
      Beat Survival(Normal)4 - Title
      Beat Survival(Normal)5 - Title
      Beat Survival(Normal)6 - Color 6
      Beat Survival(Normal)7 - Personal Action 5
      Beat Survival(Normal)8 - Title
      Beat Survival(Normal)9 - Title
      Beat Survival(Normal)10 - Title
      Beat Survival(Normal)11 - Color 8
      Beat Survival(Normal)12 - Personal Action 7
      Beat Survival(Normal)13 - Title
      Beat Survival(Normal)14 - Title
      Beat Survival(Normal)15 - Title
      Beat Survival(Normal)16 - Color 10
      Beat Survival(Normal)17 - Personal Action 9
      Beat Survival(Normal)18 - Title
      Beat Survival(Normal)19 - Title
      Beat Survival(Normal)20 - Title
      Beat Survival(Hard)1 - Title
      Beat Survival(Hard)2 - Title
      Beat Survival(Hard)3 - Title
      Beat Survival(Hard)4 - Title
      Beat Survival(Hard)5 - Personal Action 9

Unlockable: Art
      Complete the Combo Challenge for a character to unlock his or her artwork for the Gallery.

Submitted by readyforSFV
      Unlockable: Prologue and Ending Movies
      Beat Arcade Mode with a character to unlock his or her ending and prologue movies in the Gallery.
      Nintendo:
      "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
      -----------------
      雙瞳 B-man i 1 och 0

Comment

Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
        är det bara jag som tycker spelet är apsvårt....
        det har sina utmaningar. mycket beror nog på 360 kontrollen, den är inte den bästa att manövrera kombinationer med. funderar starkt på att fixa en av mad catz kontrollerna för att underlätta detta spel, sticks är att föredra för maximal precision.

Comment

Jag har brännt ut SF IV, och spelet flöt på asfint (videosekvenser och så) så fort jag kom in i fight så kändes det ryckigt dock, har KFC's rls, verifierat med agbx360. Har en NEC_DVD_RW ND-3550A och bränner alltid 2,4x på verbatim DL+ och allt annat har fungerat klockrent, SF IV tycks va det första jag stött på problem med :/

Comment

prova att bränna i lite högre speed
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Är inte högre speed ett sämre alternativ? Har iofs sata disk, men skulle den inte hänga med så. Eller är det här med hastighet bara en myt? Har fått för mig att lägre hastigheter är bättre, alla andra spel har funkat perffa med 2.4x.

Comment

ibland kan lägre hastighet vara bättre, men vissa brännare bränner bättre i högre speed än lägre, det som du tänker på är nog om man bränner i för hög speed kan brännaren missa vissa delar...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

är det någon som tycker att spelet är jätte svårt eller är det bara jag som är dålig. Vet någon om det finns sidapå svenska hur man gör dom olika combos??
                  Last edited by Craw; 2009-03-15, 15:02.

Comment

Original inlägg av Craw Visa Inlägg
                    är det någon som tycker att spelet är jätte svårt eller är det bara jag som är dålig. Vet någon om det finns sidapå svenska hur man gör dom olika combos??
                    har skrivit ett inlägg i denna tråden ang. sidor som visar hur man gör olika combos. en guide på svenska känns väldigt onödigt då de visar med bilder vilka knappar man ska trycka på, annars har du google translate.

Comment

Lite uppföljning här. Eftersom jag inte har någon fancy pants hdtv så såg jag inte att jag satte på en option för att spela online, så när fighten var ryckig var det för att jag lirade online mot nån (och min bandbredd var ju inte direkt optimal vid det tillfället eftersom man har diverse "saker igång"). Så mitt spel funkar fint, jag hade brännt korrekt från början (slår sig i pannan).

Comment

Original inlägg av meto Visa Inlägg
                        Lite uppföljning här. Eftersom jag inte har någon fancy pants hdtv så såg jag inte att jag satte på en option för att spela online, så när fighten var ryckig var det för att jag lirade online mot nån (och min bandbredd var ju inte direkt optimal vid det tillfället eftersom man har diverse "saker igång"). Så mitt spel funkar fint, jag hade brännt korrekt från början (slår sig i pannan).
                        testa att dra ned den i 720...
                        Nintendo:
                        -----------------
                        雙瞳 B-man i 1 och 0

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X