Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Verifierad kopia av Rockband 2?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Verifierad kopia av Rockband 2?

Finns det ingen version som är verifierad utav Rockband 2?

Har tankat ner Rock.Band.2.PAL.XBOX360-LoCAL men när jag körde den i abgx360 (med uppdaterad lista) så får jag felmeddelande om att det "probably a bad rip"

Någon som vet om det finns någon version som är "säker"?

den du har ska fungera enligt det här inlägget: http://forum.psxcare.com/support/sho...41&postcount=4

men du kan prova med att packa upp den igen? kanske på en annan disk? eller så provar du att ladda hem den igen från någon annan site eller något... finns mycket som kan orsaka att den blir "probably a bad rip" fastän det är rippat på rätt sätt och så...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Okej tackar! Surt att jag dumpade alla rar-filer när jag packat upp den då.. Men men ska försöka på nytt

Comment

Gahh jag blir tokig på detta spel. Får verkligen inte det att fungera med abgx360
        Har tankat ner det nu både från torrentleech & piratetorrents men får ändå samma felmeddelande. Hur kommer det sig att användaren på denna sida kan fått den verifierad tro?
        http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36570 (inlägg 4)

Lite info

Release: Rock.Band.2.PAL.XBOX360-LoCAL
        Felmeddelande i abgx360:

Enligt abgx360 releaselista på http://www.abgx.net/filename/?ch=6 ska det vara fungerande. Eller har jag missat någon punkt tro?

Så här ser det ut där:

Och det är inte .ini-filen som strular för jag har testkört massa andra releaser bara för att dubbelkolla.

Tacksam om någon kan hjälpa mig med detta bryderi. För paranoid för att bränna ut spelet innan abgx360 säger att allt ser rätt ut. Men hur kommer det sig att han ovan har fått samma relase verifierad?

Comment

abgx.net har absolut INGENTING med livesäkerhet att göra, den där listan visar vilka releaser som helt enkelt fungerar med Ixtreme... för att kolla vilka spel som är verifierade kollar du det här:

http://www.abgx360.net/GamesByDate.txt

429. Rock Band 2 (NTSC-U) (01272092) <--- NTSC-U versionen
          498. Rock Band 2 (PAL) (6FC0755E) <--- PAL versionen

och för att se om någon här har kunnat få den verifierad i antingen XDVDMulleter eller ABGX360 (eller kanske fixat i XDVDMulleter och sedan kört i ABGX360?) kan du kolla här:

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36570
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för infon Swizzy. Men hur kan often ha fått den "godkänd" på den sidan du länkar till (sista länken)?

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
              Tack för infon Swizzy. Men hur kan often ha fått den "godkänd" på den sidan du länkar till (sista länken)?
              Releasen du tog från PT ska vara bra. Vet inte varför du får "bad rip".
              checkat rar arkiven med t ex quicksfv?

Comment

Original inlägg av Gladjolt Visa Inlägg
                Releasen du tog från PT ska vara bra. Vet inte varför du får "bad rip".
                checkat rar arkiven med t ex quicksfv?
                Nej det har jag inte gjort. Hur gör man detta?

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
                  Nej det har jag inte gjort. Hur gör man detta?
                  börja med att ladda hem quicksfv sen öppnar du .sfv filen i katalogen med rar filerna så kontrollerar den vilka som är okej.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    börja med att ladda hem quicksfv sen öppnar du .sfv filen i katalogen med rar filerna så kontrollerar den vilka som är okej.
                    Tack tack! Den hittade en fil som var skadad. Ersatte den o nu fick jag det hela godkänt i abgx360.. Wohooo! Tackar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X