Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

doa-4 ntsc orginal på omoddad pal-konsoll ?? funkar...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• doa-4 ntsc orginal på omoddad pal-konsoll ?? funkar...

Hej...
    Jag har en helt omoddad pal 360-konsol och köpte Dead Or Alive 4 på en stor spelbutik för runt 3 veckor sedan, (har saknat det sedan jag bytte in det juh)

sen stoppade jag den i min 360 och har nu spelat runt 20-30 timmar, men idag när jag tryckte ut skivan fick jag se att den var ntsc...står även på fodralet att man inte får spela denna skiva i en konsol som inte är ntsc...

kan jag bli bannad eller ställa till min xbox360 eller nåt om jag fortsätter spela den nu??...
    och framför allt, hur kan den funka i min konsol??
    Last edited by bmansweden; 2009-02-26, 03:07. Anledning: förlängde mellanrum mellan det jag skrev och min signatur...
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Går spelet att starta så är det bara att spela. Många spel är regionsbefriade, verkar mest vara Electronic Arts som envisas att sätta regionspärr på spelen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

thanx man, kenta lugnade mig med samma svar...
      men man blev ju lite funderasam när det stog ntsc only...
      --------------------------
      Nintendo:
      "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
      -----------------
      雙瞳 B-man i 1 och 0
      http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X