Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

abgx360 sega på att uppdatera?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    men o.O jag brukar titta längst ner... >_< spelen tidigare i listan står inte i bokstavs ordning utan i den ordningen dom blivit inlagda o.O så då borde (om inte jag har fel) dessa 2 hamna längst ner när dom läggs in?!
    Den sidan verkar ju inte så logiskt uppdaterad. Fick sökactrl+f för att hitta i den djungeln

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
      Den sidan verkar ju inte så logiskt uppdaterad. Fick sökactrl+f för att hitta i den djungeln
      därför man missar saker och ting ibland, jag tittade bara lite snabbt längst ner som jag brukar göra när det är något nytt jag letar efter, har inte tänkt på att man kanske ska använda Ctrl + F för att hitta dom NYA grejerna o.O
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

http://www.abgx360.net/GamesByDate.txt dom finns inte med på den här listan, lite udda tycker jag...
        Listan brukar inte uppdateras på sekunden ett spel blir verifierat

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X