Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Resident evil 5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
    Har tyvärr inget JTAG, och inget konto där

Så ja, retail vore väldigt trevligt. Undrar varför det aldrig kommer något.
    det kommer troligen inte för att det är DRM skyddat material, det är väldigt lite DLC som faktist gått att få ut och kunna flytta mellan olika maskiner, i princip ingen alls för retail maskiner...

dessutom är JTAG så himmla populärt/stort att det inte lönar sig för dom som håller på får tag på skiten att försöka arbeta fram ett sätt att köra dom på Retail...

vill du har Retail får du väl hosta upp pengar och stoppa dom i ficken på gates
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Det har ju släppts som retail. På skiva alltså. http://www.game.se/acatalog/Resident..._Xbox_360.html
      Menar du då att det materialet är extra DRM-skyddat på skivan?

Tex Fable 2 GOTY & Fable 2 Platinum Edition har ju släppts på skiva och torrent, och det är ju DLC på dessa utgåvor. Märkligt att inte Resident Evil Gold Edition släpps då ju

Edit: dOooh! Hittat info om denna release nu. Man får bara gamla vanliga Resident Evil 5 på skivan och koder till DLC för att tanka ner. Lite snålt när allt material ligger på PS3-skivan
      Last edited by lejonel; 2010-03-16, 14:18.

Comment

DLC som kommer på skiva kommer även ut på nätet som Retail (skivan) men den andra formen av DLC (live content) kommer enbart ut till JTAG maskiner typ... :/
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Aw, okej, då kan jag inte köpa det heller, kopplar jag upp mot Live blir jag bannad på 2 röda. Jaja, DLC'n kanske kommer till PC också :P

Comment

Där hade jag allt fel.. haha! Denna släpptes precis Resident.Evil.5.Gold.Edition.PAL.READ.NFO.XBOX360-VATOS

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
              Där hade jag allt fel.. haha! Denna släpptes precis Resident.Evil.5.Gold.Edition.PAL.READ.NFO.XBOX360-VATOS
              mjo, men den är NFO'n på tyska, tur dock att det är engelskt språk i den också... troligen en tysk rip
              Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                mjo, men den är NFO'n på tyska, tur dock att det är engelskt språk i den också... troligen en tysk rip
                Verkar som att denna release enbart innehåller det gamla spelet. Alltså bara RE5 utan DLC Iaf vad jag kan utläsa från kommentarerna på TL. Skumt dock att den inte blivit nukad då :S

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
                  Verkar som att denna release enbart innehåller det gamla spelet. Alltså bara RE5 utan DLC Iaf vad jag kan utläsa från kommentarerna på TL. Skumt dock att den inte blivit nukad då :S
                  den är nukad nu
                  Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X