Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

H A W X

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• H A W X

Är det nån som kan sammanfatta HAWX för mig.

Går det att bränna ut och spela?

Såg att detta låg ute: ABGX360 1.0.0 (Wave 3/HAWX/MLB 2K9 Supported Now)

Vet dock inte vad det betyder

Kanske nån vänlig själ (Int/Swizzy ) kan förklara för mig hur jag ska gå till väga för att kunna spela HAWX
    Last edited by Itchi; 2009-03-08, 18:28.

Du måste ha den nya firmwaren 1.51 för att kunna spela detta spel. 1.5 läser bara Wave 1&2 medans 1.51 läser Wave 1,2&3

Comment

rättelse: 1.51 läser inte wave alls, den skiter i det...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Skiter den i boxen!? Usch då!

Comment

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
          Är det nån som kan sammanfatta HAWX för mig.

Går det att bränna ut och spela?

Såg att detta låg ute: ABGX360 1.0.0 (Wave 3/HAWX/MLB 2K9 Supported Now)

Vet dock inte vad det betyder

Kanske nån vänlig själ (Int/Swizzy ) kan förklara för mig hur jag ska gå till väga för att kunna spela HAWX
          Tom.Clancys.H.A.W.X.USA.READNFO.XBOX360-x360inT går att verifiera med abgx360 v1.0 men du behöver ixtreme 1.51 för att starta det.

själv tycker jag det är en upphottad version av ace combat 6, bara kört en level än men det ska nog bli fler.

Comment

Då kommer den givna följdfrågan

Hur vet jag vilken version av iextreme jag har ?

Eftersom Psx care gör allt jobb åt mig så har jag ingen aning om vad som sitter i min box.

Jag älskade Ace 6 så detta spel vill jag väldigt gärna prova....

Comment

Med tanke på att ixtreme 1.51 släpptes i dagarna så lär du inte ha den firmwaren iaf.
              Med andra ord dags att uppdatera om du vill kunna spela spel med wave 3

Comment

Men räcker det med att man har 1.51? Då behöver man inte 1.6?

Comment

Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
                  Då kommer den givna följdfrågan

Hur vet jag vilken version av iextreme jag har ?

Eftersom Psx care gör allt jobb åt mig så har jag ingen aning om vad som sitter i min box.

Jag älskade Ace 6 så detta spel vill jag väldigt gärna prova....
                  när var du in med boxen till oss senast?
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Tre Kronor Visa Inlägg
                    Men räcker det med att man har 1.51? Då behöver man inte 1.6?
                    1.51 räcker, 1.6 kommer innehålla stöd för att köra spelaren i datorn (för att rippa spel själv) utöver det som redan finns i 1.51
                    Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                      1.51 räcker, 1.6 kommer innehålla stöd för att köra spelaren i datorn (för att rippa spel själv) utöver det som redan finns i 1.51

Det e ju perfekt ju

Comment

Tom.Clancys.H.A.W.X.USA.READNFO.XBOX360-x360inT får problem med att bränna den
                        nån som har lyckats eller är det bara jag som får problem med den

Comment

Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
                          Tom.Clancys.H.A.W.X.USA.READNFO.XBOX360-x360inT får problem med att bränna den
                          nån som har lyckats eller är det bara jag som får problem med den
                          bara du, inget fel på den releasen.

posta log från din bränning, dumt att gissa.

Comment

provar att ladda ner den från annanstans hoppas på att denna funkar
                            en annan fråga är det bara den som fungerar med 1.5.1 eller finns det flera spel

Comment

finns ett till spel... kommer inte ihåg vad det heter men ett till finns det (som är känt på forumet iaf)
                              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X