Original inlägg av jungleflash
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
H A W X
Collapse
X
-
5-6 månader sen,,, ungefärOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggnär var du in med boxen till oss senast?
- Citat
- Flag
Comment
-
bara att uppdatera.Original inlägg av jungleflash Visa Inläggså ja nu vart det klart brände utan problem men det dök upp ett annat problem
spoofade en ms28 som liteon med 1.5.1 provade hawx när jag stoppade i skivan
så står det att jag måste uppdatera för att spela denna spel
- Citat
- Flag
Comment
-
då har du 1.4... du behöver uppdatera boxen för att kunna spela H.A.W.XOriginal inlägg av Itchi Visa Inlägg5-6 månader sen,,, ungefär
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är den nya dashboarden som ligger på video partitionen Wave 3Original inlägg av jungleflash Visa Inläggså ja nu vart det klart brände utan problem men det dök upp ett annat problem
spoofade en ms28 som liteon med 1.5.1 provade hawx när jag stoppade i skivan
så står det att jag måste uppdatera för att spela denna spel
bara att köra in den!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
du uppdaterar dashboarden en gång, sedan ligger den på xboxen i dens minne, det spelar sedan ingen som helst roll om du byter spelare eller inte, men den måste självklart stämma mot xboxens minne (vilken drive modell den tror att det är)Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
japp den ska fungera den också... då spelaren tror att det är en liteon som sitter i
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment