Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

UFC.2009.Undisputed-XBOX360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

dom flesta som får "fel" på releaser, använder antingen dåliga brännare, eller dåliga skivor... det är sällan fel på en release, om det skulle vara det blir den "nukad", ibland så blir dom nukade för saker som inte har någon betydelse, som t.ex fel rar storlek, när dom inte följer "standarden" för storlekar...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
      nån mer än jag som har/ haft problem me att starta spelet? den första texten kommer upp, den me info om företaget som gjort de osv men sen blir bilden svart o skivan slutar ladda.

nån som har/ haft samma problem?

Har faktiskt samma problem ..
      Eller säg så.. har haft en del problem med spelen senaste tiden ..
      Är detta ett av spelen som kräver flash 1,6 eller ???

Comment

Original inlägg av andypandy6501 Visa Inlägg
        Har faktiskt samma problem ..
        Eller säg så.. har haft en del problem med spelen senaste tiden ..
        Är detta ett av spelen som kräver flash 1,6 eller ???
        kanske beror på att de senaste spelen har "wave 3" partitionen och de spelen startar bara med ixtreme 1.51 eller senare. ja, detta spelet har wave 3. i princip alla spel som släppts efter april 2009 har wave 3.

Comment

Tack då kan det vara en av förklaringarna..
          Ska uppgradera min maskin till 1,6 snarast..

Comment

Original inlägg av andypandy6501 Visa Inlägg
            Tack då kan det vara en av förklaringarna..
            Ska uppgradera min maskin till 1,6 snarast..
            tänk dock på att du då måste bränna om ALLA spelen som hade wave3 från början då dessa inte längre kommer boota med 1.6... (dom du har "fulpatchat")
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Hur vet man att flashningen har tagit så att säga? Jag flashade min box (tror jag) till 1.51 igår, och jag har samma problem, UFC startar men efter första bilden blir boxen trög som fan och hänger sig. det verkar ok i agbx. MVH Everhard
              Last edited by everhard; 2009-06-12, 16:42.

Comment

Original inlägg av everhard Visa Inlägg
                Hur vet man att flashningen har tagit så att säga? Jag flashade min box (tror jag) till 1.51 igår, och jag har samma problem, UFC startar men efter första bilden blir boxen trög som fan och hänger sig, samma sak med ghostbusters. Dom verkar ok i agbx. MVH Everhard
                de startar, så flashen är okej. provat starta utan hårddisk eller tömt cache minnet?

Comment

Har ingen hd. Tömt cache?. Hehe jag låter som en noob provade att bränna ufc igen, nu får jag ljud men ingen bild...alla andra spel funkar. MVH Everhard
                  Last edited by everhard; 2009-06-12, 17:28.

Comment

Vad bränner du på för media? och vad har du för brännare? testar du skivorna efter bränning i ABGX360?

om du inte har någon HDD men har ett minneskort (eller inbyggt minne) vilket du MÅSTE ha för att i huvudtaget ha möjlighet att installera uppdateringen som krävs för UFC kan du gå in på system menyn och bläddra ner till "memory" sedan väljer du första bästa och trycker in Y (Gula) följt av följande knapp trycknings sequence...:

X X LB RB X X

X= Blå knappen
                    LB = Vänstra bumper knappen (Knappen ovanför Trigger på vänster sida)
                    RB = Högra Bumper knappen (Knappen ovanför Trigger på höger sida)
                    Google is your friend!

Comment

jag bränner .dvd, har en samsung brännare, som klarar DL. Verbatim skivor.

Haha vad är det där för nintendofusk?

Comment

Vad är det för modell på den här samsungen? hur gammal är den?
                        Google is your friend!

Comment

Jag har ju backat upp ett annat spel idag och det gick bra

Comment

Vad bränner du i för hastighet btw? detta kan också vara avgörande för hur bra spelet fungerar... kan också vara något med just den skivan... den gick igenom ABGX360?
                            Google is your friend!

Comment

Just nu i 4x, dom jag har nu stöder som lägst det. annars brukar jag köra i 2.4...

Jag tror inte den gick igenom: ERROR: Unrecoverable read error while checking the Game CRC! .....

Comment

Var det på datorn eller skivan? som du fick det felet...?
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X