Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Play DVD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Semir96 Visa Inlägg
    Hej!

Jag har nästan samma problem. Jag har bränt flera olika spel som Fifa 11,WWE 11, Fifa street 3 och det funkar prefekt. Men nu har jag bränt fifa 12 o det står PLAY DVD i dashboarden. Kör jag igång skivan kommer bara XBOX-loggan upp på tv´n. Jag har provat min kompis fifa 12 o den funkade.Va kan de vara??Vad ska jag göra för att det ska funka?? Jag har den senaste flashen o allt !!
    Tack för svaret !!
    Bränna på bättre skivor? det är troligen någonting vajsing med din bränning om din kompis skiva funkar (som också är backup) och din skiva inte funkar... kan även vara att lasern inte måre någe vidare... men i första hand tippar jag på skivorna (bränningen från din sida) testa skivan hos din polare, se om det funkar där... isåfall är det antingen din laser som är kräsen, eller dålig...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X