Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wolfenstein

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    hehe inget o be om ursäkt för.. Internet är ju känt för att vara missförståndens samlingspunkt så! hehe
    Haha, så sant. Nu har vi löst det i alla fall.

Edit: Fel smiley.
    Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
    Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Det här spelet var ganska mediokert. Inget man skulle betala fullpris för precis . Men om gillar att skuta dumma nazister med sci-fi vapen efter en lång dag så passar "ol' wolfie" perfekt

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
        Det här spelet var ganska mediokert. Inget man skulle betala fullpris för precis . Men om gillar att skuta dumma nazister med sci-fi vapen efter en lång dag så passar "ol' wolfie" perfekt
        haha, ja.. det är precis som de gamla spelen.. return to castle wolftenstein.. iaf i spelkänslan och dialogerna.. skrattade rätt högt när han tjatade om att ja ska möta caroline.. caroline waiting for you, go and meet caroline, you must see caroline, go and meet caroline.. hela jävla tiden.. allt med lite tysk brytning..

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          haha, ja.. det är precis som de gamla spelen.. return to castle wolftenstein.. iaf i spelkänslan och dialogerna.. skrattade rätt högt när han tjatade om att ja ska möta caroline.. caroline waiting for you, go and meet caroline, you must see caroline, go and meet caroline.. hela jävla tiden.. allt med lite tysk brytning..
          haha jag kan inte annat än att hålla med där. Fick krupp på dom när man skulle komma på hur man kom in genom den där "neondörren" i slottet..

Help Caroline, we must find Caroline osv sjuttioelva gånger.. Men JAAAAAAAA ffs! hahaha!

Comment

SPOSista bossfighten (den i tre delar) gör mig galen! Har nån kommit dit än?
            Last edited by Ratchet; 2009-08-26, 09:40.

Comment

Sista bossfighten mot Hans Grosse gör mig galen! Har nån kommit dit än?
              du kan åtminstonde sätta ut spoilerwarning.

Comment

Sista bossfighten mot Hans Grosse gör mig galen! Har nån kommit dit än?
                Jepp varvat spelet. Dog bara en gång mot honom

SPOILER:
                Första omgången, håll dig nära väggarna, använd mire när han är nära och spreja på med particle cannon eller leichenfaust 44. Glöm inte att fylla på din veil när han kutar iväg. Gör samma procedur 3x så är han nere.

Andra delen: Döda alla "kamikazeapor" lr vad det nu är med automatvapen. Kubba uppåt och skjut på bron han står på med panzerfaust så den går sönder, kubba vidare, klättra upp o döda mer "kamikazeapor", kubba vidare, skjut ner han från pelaren med panzerfaust, kubba vidare. Skjut ner han med något futtigt skott.

Tredje delen: Skjut på han redan när du ser han på plattformen. Sen är det bara att gömma sig taktiskt längs väggarna och peppra med particle cannon eller leichenfaust 44 när han är nära.

THE END!

Comment

Det verkar ju smart! Jag tror att jag ska lämna spelet en stund och spela Batman: Arkham Asylum istället

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X