Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Call of Juarez

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Call of Juarez

Funder på att ladda ner Call of Juarez Bound in Blood

Någon som har spelat det och tycker det är värt ?

Har inte spelat det själv men det har ju fått rätt bra kritik (GameReactor 8/10 , GameSpot 8/10 , IGN 7.7/10) så tror du att du lär gilla ett FPS lir i vilda västern-miljö så kan det nog vara värt att tanka.
    Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
    Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Det är riktigt underhållande faktiskt. Tyvärr så är spelet väldigt kort bara

Men men tankar du ner det så är det ju värt dom ~20kr som skivan kostar iaf.. hehe

Comment

Vi får se hur jag gör, nerladdningen är klar. Men 1 skiva är fortfarande 1 skiva. Vill inte slösa o sen sitta där med ett skitspel

Comment

det är helt klart inget skitspel och utan tvekan värd en skiva. SNÅLIS!

Comment

Hahah men för i helvete de kostar 280 paketet :P

Comment

haha 28kr per spel då.. Men detta spel är lätt värt det dubbla åtminstone! Lite väl kort som jag skrev innan. Men mycket underhållande dom timmarna som man spelar det

Comment

Ska bränna det nu. Tack för hjälpen

Comment

så lite så! happy gaming!

Comment

Original inlägg av r.madrid Visa Inlägg
                    Funder på att ladda ner Call of Juarez Bound in Blood

Någon som har spelat det och tycker det är värt ?

Det är ett riktigt bra spel och värt att testa!

Du borde nog leta efter ett ställe som säljer billigare skivor dock. Man borde inte behöva betala mer än 180kr inkl. frakt för 10st Verbatim dl skivor.

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
                      Du borde nog leta efter ett ställe som säljer billigare skivor dock. Man borde inte behöva betala mer än 180kr inkl. frakt för 10st Verbatim dl skivor.
                      Vart hittar du sådant pris? Köper själv dom hos Kjell&Company för 260kr men dom kommer snart att ta bort Verbatim o ersätta dom med TDK

Comment

Jag vill inte tipsa om vilka exakta ställen eftersom det skulle vara taskigt mot PSXCare som också säljer skivor. Skriv "Verbatim DVD+r DL" i sökfältet på www.pricerunner.se så hittar du bra priser.
                        Last edited by Ratchet; 2009-08-25, 19:29.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X