Är det någon som fått detta att fungera? Jag har provat att bränna ut den två gånger, en gång i 8x och en gång i 2x. När jag startar xboxen står det mixed media, men går jag in i game står det nhl 10 demo men det går inte att starta. Någon som kan? Jag har bränt det i imgburn.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
NHL 10 [English][XBOX360][DEMO][gamerguuy]
Collapse
X
-
Det är ingen här som vill prova på något sådant där skit, seriöst... det är en DEMO du kan få den via Xbox live gratis?!Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
då skulle jag vänta på att den kommer ut som fullversion istället för att slösa pengar på en Demo
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Lite drygt två veckor så kan ni tanka fullversionen. Jag tror ni klarar er utan demot den tiden.
Kan nämna att demot inte är speciellt mycket egentligen, du får köra igenom den nya "guiden" i början där du bla får prova på det nya fightsystemet i förstapersonsvy, sedan får du prova att lira en period i en Stanley Cup-final (match 7 av 7) och vinner du så får du se en kort del av de cutscenes som ska vara med i fullversionen vid en Stanley Cup-vinst.
Du kan också prova på Be-A-Pro, har dock inte provat det själv (än?) så kan inte uttala mig om hur mycket du får prova på att lira i det spelläget.
Men mycket mer än så är det inte, så att slösa flera skivor för detta demo tycker jag verkligen är onödigt. Även om jag känner igen mig i er situation, är man hockeyälskare så är man.
- Citat
- Flag
Comment
-
mjo det är sant RickeXBM, men många postar liknande.. skit i det.. formatera om.. vänta.. gör si och så.. men tråden handlar om hur han/hon får igång det oavsett när det släpps eller på vilken media det är. jag kan det inte heller, men är rätt att meningslöst att posta i trådar när man inte har svaret utan vill gå omkring problemet.. inget personligt mot dig eller swizzy
jag är likadan ibland... men vissa trådar bör vara ifred för att slippa offtopic... en vänlig tanke från int21
- Citat
- Flag
Comment
-
Den vänliga tanken uppskattas.Original inlägg av int21 Visa Inläggmjo det är sant RickeXBM, men många postar liknande.. skit i det.. formatera om.. vänta.. gör si och så.. men tråden handlar om hur han/hon får igång det oavsett när det släpps eller på vilken media det är. jag kan det inte heller, men är rätt att meningslöst att posta i trådar när man inte har svaret utan vill gå omkring problemet.. inget personligt mot dig eller swizzy
jag är likadan ibland... men vissa trådar bör vara ifred för att slippa offtopic... en vänlig tanke från int21 
Ska ha detta i åtanke framöver, tack för tipset.
- Citat
- Flag
Comment

Comment