Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Halo 3: ODST

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag vill inte göra reklam eller så, men både Game och Gamestop har riktig bra erbjudanden för Halo 3: ODST. Typ, byt in två skitspel och få Halo 3 ODST gratis. Då slipper man bekymmer ang. Microsoft spioneri.

Det är värt att kolla upp det det. Sen kan man alltid sälja spelet online för profit och man känner för det

Comment

undra vad dom säger om man går dit med två tankade spel..

har bara 2 original, dom ska inte bytas

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
        Jag vill inte göra reklam eller så, men både Game och Gamestop har riktig bra erbjudanden för Halo 3: ODST. Typ, byt in två skitspel och få Halo 3 ODST gratis. Då slipper man bekymmer ang. Microsoft spioneri.

Det är värt att kolla upp det det. Sen kan man alltid sälja spelet online för profit och man känner för det
        PERFA!!! då blir det att jag dyker förbi hos Game senare när Halo 3: ODST finns i deras butik =) eller finns den redan där tro?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          PERFA!!! då blir det att jag dyker förbi hos Game senare när Halo 3: ODST finns i deras butik =) eller finns den redan där tro?
          Erbjudandet gäller bara förhandsbokningar dvs. innan spelet släpps. Ta en titt på den här guiden :

http://loading.se/forum.php?thread_id=68363&page=1

Comment

Tja, suttit och försökt hitta på internet ett tag nu, men hittar inget. Undrar om det finns någon livesäker PAL version av Halo 3 ODST som man kan tanka?

Den jag hittat är "halo 3 odst x360 allstars", men den verkar vara gammal?

Comment

Halo.3.ODST.X360-Allstars ska du ha, sedan verifierar / gör den livesäker med abgx360.

Comment

okej, låter bra det, tack för svaret

Comment

hur är det med "spårningen" av odst då, för mig jag läste något om att MS har specifika nummer på skivorna som gör att dom ser om ett "serienummer" används av för många?

Comment

ngn som vet om banvågen gått förbi sedan Halo 3 ODST släpptes?

om den har gått förbi: vet någon hur det ligger till? många som blivit bannade efter att ha kört en "säker" kopia?
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

ngn som vet om banvågen gått förbi sedan Halo 3 ODST släpptes?

om den har gått förbi: vet någon hur det ligger till? många som blivit bannade efter att ha kört en "säker" kopia?
                      Storyn är så här: Halo 3 ODST släpptes för tidigt av några butiker i Frankrike så att ca. 100 personer fick tag på sina kopior långt innan release datumet. MS gick ut och sa i ett pressmeddelandet att de som köpte spelen lagligt inte skulle drabbas av åtgärder (läs: ban). En rippad kopia av spelet läckte lite senare ut till p2p. Denna kopia var riktig usel med en massa felaktiga CRC och med fransk audio. Det var tämligen enkel för MS att hitta idioterna som spelade dessa ofullständiga, o-steathpatchade spelen online och de flesta blev bannade.

Scene releaserna är däremot helt säkra om de har blivit verifierade. Se till att göra en fullständig CRC check också för säkerhetsskull.

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
                        Storyn är så här: Halo 3 ODST släpptes för tidigt av några butiker i Frankrike så att ca. 100 personer fick tag på sina kopior långt innan release datumet. MS gick ut och sa i ett pressmeddelandet att de som köpte spelen lagligt inte skulle drabbas av åtgärder (läs: ban). En rippad kopia av spelet läckte lite senare ut till p2p. Denna kopia var riktig usel med en massa felaktiga CRC och med fransk audio. Det var tämligen enkel för MS att hitta idioterna som spelade dessa ofullständiga, o-steathpatchade spelen online och de flesta blev bannade.

Scene releaserna är däremot helt säkra om de har blivit verifierade. Se till att göra en fullständig CRC check också för säkerhetsskull.
                        Scene releasen var inte säker den heller =) (första) den hette juh BorderLame (gruppen) innan dess fanns det en rip ute på nätet

men det har gått rykten om att det skulle vara serie nummer på varje skiva, därför jag undrar huruvida ngn blivit bannad efter att ha kört en stealth patchad variant... en som gått igenom ABGX360...
                        Google is your friend!

Comment

Scene releasen var inte säker den heller =) (första) den hette juh BorderLame (gruppen) innan dess fanns det en rip ute på nätet

men det har gått rykten om att det skulle vara serie nummer på varje skiva, därför jag undrar huruvida ngn blivit bannad efter att ha kört en stealth patchad variant... en som gått igenom ABGX360...
                          BorderLame releasen blev nukad eftersom de stal skiten från p2p.
                          http://scenereleases.info/2009/09/ha...orderlame.html

Jag har inte hört talas om någon som blev bannad av att köra en riktig scene release.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X