Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

går de på nåt vis att föra över bilderna man tagit i forza till datorn? utan att gå ut på live? försökte ta kort på skärmen men de blev inte så bra, bilderna blir ju inte så bra då. går de att föra över dem via ett usb minne?
    tänkte jag skulle slänga upp nån bild iaf på nån fixad bil
    sigpic

Comment

Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
      går de på nåt vis att föra över bilderna man tagit i forza till datorn? utan att gå ut på live? försökte ta kort på skärmen men de blev inte så bra, bilderna blir ju inte så bra då. går de att föra över dem via ett usb minne?
      tänkte jag skulle slänga upp nån bild iaf på nån fixad bil
      koppla in boxens hdd ill datorn med transferkit eller liknande och kopiera bilderna med xplorer360. antar det är enda smidiga vägen förutom kamera.

Comment

tyvärr har jag nog inget sånt kit. läste nånstans här på forumet att de ska ingå nåt sånt där i Xecuter Connectivity Kit 3 Pro. ska se om jag kan lyckas få de att funka isf.
        annars får de väl bli kameran iaf
        sigpic

Comment

Tyvärr blev det foton med kamera pga att jag inte fick till det med xplorer360.

Lancia Delta Integrale Martini Edition

Ken Block Subaru STI Rally

Gammel-Skyline i Raceskrud

Nissan 350z Drift. Med denna tog jag 100 000 drift-achievementen

Datsun. Fulltrimmad och hal som en snorloska.

Hoppas ni andra kan lägga upp så man får lite nya idéer.

Comment

tyvärr har jag nog inget sånt kit. läste nånstans här på forumet att de ska ingå nåt sånt där i Xecuter Connectivity Kit 3 Pro. ska se om jag kan lyckas få de att funka isf.
            annars får de väl bli kameran iaf
            skruvar du isär ett minneskort kan du använda det som USB sticka, kräver dock att du använder dig av Xplorer360 eller liknande program för att läsa...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

.db. : haha hade också funderingar göra kens subaru

är väldigt dålig på att fixa till bilarna, försöker lära mig, så va snälla

försökte härma ford focus wrc bilen men blev lite svårt då de inte är samma modell. men lite lik blev den allt tycker jag

no fear corradon. den blev jag nöjd me, tyckte den blev riktigt bra

saab 9-3 som jag lekte lite me bara. har även försökte göra lite dekaler från svenska firmor som kanske syns

peugeot 206, kopierade tanner foust fiesta. vet att jag har glömt dem 2 R:en i stjärnan så de behöver ni inte påpeka
              sigpic

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                skruvar du isär ett minneskort kan du använda det som USB sticka, kräver dock att du använder dig av Xplorer360 eller liknande program för att läsa...
                ok, hade kanske kunnat va nåt om jag hade haft nå minneskort. de får bli kameran istället.
                sigpic

Comment

Mrflim rallybilarna vart ju inte så dumma.

Bra att man kan ge varandra lite idéer i alla fall

Comment

tycker de är lite dåligt me folk som visar upp sina bilar kom igen nu o visa era kunskaper!

vad brukar ni köra för bana när ni gör inställningar på bilen? nån favorit? har inte gjort så mycke inställningar förut, är helt värdelös på de men tänkte göra ett försök att försöka lära mig. så tänkte försöka hitta nån bra bana o då gärna nån som har allt. långa raksträckor, kurvor som är snabba, långsamma, korta o långa. ja alltså en bana me de mesta. men banan ska inte va så jäkla lång så typ "ringen" är helt borträknad!
                    sigpic

Comment

tycker de är lite dåligt me folk som visar upp sina bilar kom igen nu o visa era kunskaper!

vad brukar ni köra för bana när ni gör inställningar på bilen? nån favorit? har inte gjort så mycke inställningar förut, är helt värdelös på de men tänkte göra ett försök att försöka lära mig. så tänkte försöka hitta nån bra bana o då gärna nån som har allt. långa raksträckor, kurvor som är snabba, långsamma, korta o långa. ja alltså en bana me de mesta. men banan ska inte va så jäkla lång så typ "ringen" är helt borträknad!
                      Vad heter den.... Den som är med i någon trailer, där du åker vid typ ett stup. Extreme circut heter den, men kommer inte på just namnet på banorna. Riktigt rolig banan Saknar dock en lång raka, men det är överskattat.

Comment

Mugello använder jag alltid.

Comment

Men man kan väl ändå inte bli bannad från live om man kör detta bara man håller sig borta från live o dlc o sånt?

Comment

Original inlägg av blahblah Visa Inlägg
                            Men man kan väl ändå inte bli bannad från live om man kör detta bara man håller sig borta från live o dlc o sånt?
                            du blir bannad bara du går live med en modifierad konsoll i dagsläget... iaf med dom firmwares som finns ute hos oss svenssons...
                            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

nån som vet om de är nån speciell skillnad på "vanliga" o limited edition? jag har vanliga o saknar den banan där man kan crusa runt lite som man vill, bland annat i nåt garage typ. får man me några fler banor o bilar till limited elr är allt de där sånt man måste ladda ner?
                              sigpic

Comment

nån som vet om de är nån speciell skillnad på "vanliga" o limited edition? jag har vanliga o saknar den banan där man kan crusa runt lite som man vill, bland annat i nåt garage typ. får man me några fler banor o bilar till limited elr är allt de där sånt man måste ladda ner?
                                Det följer med ett par extra bilar och banor. Men dessa går nu att köpa som DLC. Bl.a. ZR1, 430 Scuderia, Gallardo Superleggera.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X