Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

The Saboteur - Årets coolaste spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• The Saboteur - Årets coolaste spel?

Suttit och lirat detta i några timmar nu och säger bara WOOOOOOOOW!

Fy farao vad bra det är! Huvudkaraktären är en whiskey-pimlande irländare, Flogging Molly spelas i bakgrunden, lättklädda fruntimmer springer runt, man spöar nazis och allt känns så Sin City

Någon mer som testat det ännu? Vad tycker ni?

http://www.pandemicstudios.com/thesaboteur/

Har inte lirat det än, men det ska självklart fixas. Så fort jag får tag på nya skivor ska jag sätta mig och spela det.
    Alla heter Glenn i Göteborg!

Comment

Det gör du helt rätt i! Diggar verkligen övergångarna från svartvitt till färg i spelet

Comment

Verkar lovande, något annorlunda. IGN AU gav det 8.2! till PS3 visserligen med det lär ju inte skilja mkt.

http://ps3.ign.com/articles/105/1051052p1.html

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
          Flogging Molly spelas i bakgrunden
          Hade inte alls tänkt att spela detta spel men när du skrev det dära ^^ så tänker jag definitivt lira igenom det

TACK!

Comment

Justja. Flogging Mollys musik spelas i spelet. Ännu ett skäl till att skaffa spelet.
            Alla heter Glenn i Göteborg!

Comment

Har seriösa problem med saves.
              När man nästa dag skall lira hoppar den tillbaka ett par uppdrag och perks är borta.
              Någon som vet en lösning på detta?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X