Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bayonetta.PAL.XBOX360-SWAG

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bayonetta.PAL.XBOX360-SWAG

Någon som provat bayonetta? hörde eller läste någonstans att det fått 40 av 40 poäng i någon japansk tidning medan FFXIII BARA fått 39 =D

Sjukt tidig scene release iaf, release datum butik i europa är 08 Jan 2010!
    en fördel med att ha en bannad box är ju att man inte behöver bry sig när det släpps i butik så nu tänkte jag testa!

http://www.gametrailers.com/game/bayonetta/6772
    Last edited by Stolpiller; 2009-12-12, 22:38.

Har på tok för många halvklara spel så detta blir nog inget för mig iaf.. Hojta gärna till om det är superdupergrymt!

Comment

Mycket bra spel om man gillade Devil May Cry....jag gillar det skarpt

Comment

Det är superdupergrymt! roligare än DMC 4 och GOW 1-2

Grymt gameplay! otroligt lätt att plocka upp, combos flyger iväg från start. Fin stämning med en helt ok story om himmel och helvete, bättre än dom vanliga i japanska spel som brukar handla om en 15 årig skolpojke ... Bäst av allt är att det är wave 3 så man slipper mixtra med activate.iso skivan!

Comment

Finns det några kul pussel i spelet?

Comment

Inte så mycket "tänka" pussel om det är det du är ute efter, inte vad jag sett hittills iallafall.Förövrigt grymt spel med väldigt intressanta och roliga fiender/bossar.Jag har faktiskt inte spelat speciellt mycket Devil may cry eller GOW serien men det här spelet är en utav favoriterna i år.

Comment

Har spelat färdigt det, och ska bara säga att detta tillsammans med Batman: Arkham Asylum är det bästa jag spelat 2009!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X