Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XIII = Wave 7

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Final Fantasy XIII = Wave 7

Nya Final Fantasy XIII släppte (äntligen) för en stund sedan och abgx signalerar för något tråkigt tyvärr!

Kan det vara en ny wave tro? Hur jösse namn spelar man detta?
    Någon med bättre koll tro? Bara att vänta på ännu en ny firmware för dom som inte vill patcha?

Last edited by lejonel; 2010-03-03, 01:12.

det där är en urkass rip, så det behöver inte növändigt vis vara Wave 7, du ser vad den säger om spel partitionen, den är korrupterad, vilket betyder att även Video Partitionen kan ha blivit korrupterad, då kommer den inte ha rätt CRC värden vänta på en bättre release!
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Finns lite olika rapporter om hur den här release beter sig.. vissa hävdar att den fungerar fint trots att abgx larmar, andra att den kraschar titt som tätt och några påstår att den inte fungerar alls Någon här som bränt och testat?

Comment

Jag har inte bränt ut den ännu iaf. Har bara 4skivor kvar hemma just nu så vill inte ödsla dom. Men fan vad retsamt det är när man vill spela

Comment

Original inlägg av superboss Visa Inlägg
          Finns lite olika rapporter om hur den här release beter sig.. vissa hävdar att den fungerar fint trots att abgx larmar, andra att den kraschar titt som tätt och några påstår att den inte fungerar alls Någon här som bränt och testat?
          jag skulle tippa på att den buggar som vissa rapporter säger, dock kanske det är fram emot slutet av spelet...

anyDVD corruption går ut på att det fattas data i Game Partitionen, det vill säga något är felaktigt, det säger sig själv lite att om det fattas delar av datan kommer maskinen självklart inte veta vad som ska hända etc...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

nu har dom äntligen släppt en fix: Final Fantasy XIII X360 FIX-Allstars
            Last edited by Swizzy; 2010-03-03, 18:26. Anledning: Fixade länk till fixen :)
            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              nu har dom äntligen släppt en fix: Final Fantasy XIII X360 FIX-Allstars
              Wohoo nice nice! Har du koll på vad skivorna innehåller förresten? Hittade inget om det i .nfon o de känns meningslöst att bränna ut alla tre om spelet bara ligger på skiva ett liksom

Comment

jag tror att det är som med Lost Odyssey och Starocean: Last Hope... nämligen att spelet fortsätter på flera skivor
                Google is your friend!

Comment

Finns en patch ute som fixar anydvd felet. Huruvida spelet är en ban magnet lämnar jag osagt. Körde igenom första skivan inatt utan patch. Hade inga problem.

För er med tålamod så vänta på en retail release som verifierar eller köp spelet när det kommer. Jag tycker det är riktigt bra och då gillade jag inte ps2 spelen.
                  Last edited by Lynx; 2010-03-03, 22:30.
                  "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Jag känner mig så jädra snål nu asså.. Jag har inte gillat ett enda FF sen Final Fantasy VII och detta som släppts nu har ju fått ganska dåliga betyg oversea.. Är det värt att ödsla tre skivor tro?

Comment

ödsla en och se vad du tycker?

kan iof förstå om spelet fått dåligt betyg. kommit in en bit i spelet nu och det har följ samma mönster sedan början. Följ vägen och döda monster. sen lite dialog imellan. hoppas det inte fortsätter så.
                      "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Final fantasy är det så roligt som folk säger? har aldrig kört något av det men funderar på att göra det
                        Last edited by Greim; 2010-03-06, 02:34.
                        // Greim

Solus lupus - Ensam varg
                        -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
                          Final fantasy är det så roligt som folk säger? har aldrig kört något av det men funderar på att göra det
                          jag älskar Final Fantasy XI dom andra har jag inte lirat så mycket... men gillar man äventyr är Final Fantasy en j*vligt bra serie
                          Google is your friend!

Comment

Jag hitta SSv2 filer för Final Fantasy XIII på något forum på nätet. De finns ju fortfarande inte på www.abgx360.net men alla verkar nöjda på forumet så de funkar nog fint. Jag sitter själv i skolan för tillfället och har inte haft möjlighet att prova dem. Men någon kan väl patcha sina filer och återkomma med ett resultat så snart som möjligt. Jag och säkert många andra är rätt intresserad av de här.

http://www.megaupload.com/?d=2FVHAVSO

Comment

några nyheter om ssv2 filerna?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X