Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XIII = Wave 7

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag patcha mitt och nu det står ju iaf att det är SSv2. Problemet är att spelet fortfarande inte finns in i ABGX:s databas, så det finns inget att verifiera mot. Men jag antar att det är lika säkert för det. Vad säger ni andra? Finns det någon ABGX-expert här inne?

Comment

int21 verkar ha bra koll på abgx, får hoppas han ser tråden

Comment

ABGX uppdateras först efter två oberoende dumpar verifierats o upopdateras då
        Nya spel kan ta en stund innan de kontrolleras manuellt på detta sätt så håll ut

Jag har dumpat en drös orginalspel till ISO själv som inte gått igenom checkarna o därför bränner jag inte ut backupper till nära o kära på dem om de är Live medvetna.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          ABGX uppdateras först efter två oberoende dumpar verifierats o upopdateras då
          Nya spel kan ta en stund innan de kontrolleras manuellt på detta sätt så håll ut

Jag har dumpat en drös orginalspel till ISO själv som inte gått igenom checkarna o därför bränner jag inte ut backupper till nära o kära på dem om de är Live medvetna.
          Satte mig för en timme sedan och börja spela. Kanske skulle ha gett sjutton i det. Får hålla tummarna att jag inte gjort bort. Har knappast någon annan att skylla än mig själv ifall jag gjort.

Comment

Nu är spelet verifierat av abgx iaf

Pendragon känner du igen mitt nick? ;D

Comment

Original inlägg av ClasH Visa Inlägg
              Nu är spelet verifierat av abgx iaf
              Sweet, ibland får man ha lite is i magen, det är inte värt en riskerad banning tycker jag.

Original inlägg av ClasH Visa Inlägg
              Pendragon känner du igen mitt nick? ;D
              Mjo, men minnet sviker lite.. Efter 33 blir klistret på Post it lapparna så dåliga Ansikten glömmer jag sällan men kasta ett PM
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

släng in Final.Fantasy.XIII.X360.FIX-Allstars och kör abgx360 så är allt okej.

Comment

http://www.forum.psxcare.com/support...&postcount=210
                  / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X