Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Red Dead Redemption

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Red Dead Redemption

Red Dead Redemption, nu är det snart här, om vi inte räknar den redan läckta p2p releasen.

vad har ni för förväntningar? smyghintar ger ett intryck av ett gta fast vilda västern.. nästa helg kommer vara bokad för detta lir, fast denna gång kommer det bli till ps3an, dit alla (förväntade) topplir inhandlas.

http://xbox360.ign.com/objects/143/14320288.html

Vart är den den läckta p2p releasen? Jag hittar inte den på IsoHunt.

Spelet ser för övrigt riktigt nice! Jag hoppas att det blir en salig blandning av HBO serien Deadwood och filmer som "A Fist Full of Dollars"

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
      Vart är den den läckta p2p releasen? Jag hittar inte den på IsoHunt.

Spelet ser för övrigt riktigt nice! Jag hoppas att det blir en salig blandning av HBO serien Deadwood och filmer som "A Fist Full of Dollars"
      finns på tl.

Comment

finns en RF version ute. bland annat på RevoTT. är man som jag, bannad, så kan man ju alltid köra på den

brukar inte gilla gta så där jätte mycke, brukar va kul i början men efter ett tag tröttnar jag. men ska ge detta en chans, såg helt ok ut. har aldrig spelat ett spel som utspelar sig i the wild wild west heller så...
        sigpic

Comment

jag tycker det är exakt som gta fast vilda western ganska kul faktiskt

Comment

tja, jag har flashad Xbox och vissa spel fungerar inte framförallt de nyare spelen, vad kan det bero på?

Comment

Original inlägg av gleng2 Visa Inlägg
              tja, jag har flashad Xbox och vissa spel fungerar inte framförallt de nyare spelen, vad kan det bero på?
              nu har du hamnat hel fel, denna tråd hamnar om spelet red dead redemption. svaren på din fråga kan vara många, kan vara för gammal firmware etc. sök eller leta i rätt delforum.

Comment

Original inlägg av gleng2 Visa Inlägg
                gammal dashboard, dålig laser, dåliga skivor, dålig bränning....... you name it give us details!

det vill säga:

Vad har du för mjukvaru version (Xtreme *.* eller iXtreme 1.* eller iXtreme LT 1.*)?
                Vad bränner du med för program?
                Vad har du för brännare (märke/modell)?
                Har spelen rätt layerbreak?
                Har du kollat spelen i ABGX360?
                Vad bränner du på för skivor?
                Vilken hastighet bränner du i?
                Vad har du för DVD-Spelare i din 360 (se här för mer info om hur du ser det: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35327)?
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

utan tvekan GOTY för min del.. Fy farao vad bra detta spel är

Någon som har hittat någon grymt bra häst att tämja i spelet förresten?

Comment

har inte lyckats tämja någon häst, har knappt försökt o vet inte hur man gör heller ska ge de lite mer tid så kanske man kommer på de.

btw så gillar jag spelet. inte grymt kul men ett kul tidsfördriv till hockeyn o en bra paus när man vill komma ifrån fm3 ett tag
                    klart godkänt o bättre än gta enligt mig
                    sigpic

Comment

Jag gillade själv aldrig GTA IV men älskar verkligen detta. Har klarat av 36% av spelet nu och spelat grymt många timmar redan. Förmodar att det är huvudquestet som räknas in där. Finns ju en massa att göra runtom detta med så jag lär ha en 30-40h speltid kvar åtminstone

Du tämjer förresten hästarna med lasso. Du kommer få ett quest ganska tidigt i spelet som lär dig hur man gör

Comment

har lyckats komma på hur man tämjer hästar. men har inte använt nåt lasso. lyckades smyga mig upp till en häst, kliva upp på ryggen o sen sitta kvar tills han lugnat ner sig. men de kanske inte är att tämja en häst. dog tyvärr innan jag hann spara

hur får man me sig en efterlyst person till finkan utan att döda personen? nån som vet? försöker klara alla uppdrag för att få nya kläder. lyckas bara döda den efterlysta hela tiden

edit: jag kom på hur man gör för att fånga en efterlyst. kanske märks att jag inte kommit så jätte långt i spelet än
                        Last edited by mrflim; 2010-05-20, 12:57.
                        sigpic

Comment

haha ja ännu en gång är det ju lassot som hjälper för detta! Det funkar att göra så som du säger på vissa hästar. Men ska du ha "stallions" lr vad nu dom vita muskelhästarna heter så måste du ha lasso och fånga dom från din befintliga häst, för du hinner aldrig ifatt dom på fot. Dock har jag inte kommit underfull med hur man behåller en sådan häst. Sparar jag eller får ett quest där jag måste gå till fots så försvinner tyvärr hästen

Jag har för övrigt kommit över till Mexico nu och säger bara WOW! sicka jädra landskapsscener

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
                            haha ja ännu en gång är det ju lassot som hjälper för detta! Det funkar att göra så som du säger på vissa hästar. Men ska du ha "stallions" lr vad nu dom vita muskelhästarna heter så måste du ha lasso och fånga dom från din befintliga häst, för du hinner aldrig ifatt dom på fot. Dock har jag inte kommit underfull med hur man behåller en sådan häst. Sparar jag eller får ett quest där jag måste gå till fots så försvinner tyvärr hästen

Jag har för övrigt kommit över till Mexico nu och säger bara WOW! sicka jädra landskapsscener
                            du måste ju spara hästarna

*edit:*

du sparar hästar genom att sitta på hästen, gå fram till en stolpe för att fästa hästarna och trycka på X (Hitch)
                            Last edited by Swizzy; 2010-05-21, 02:53.
                            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                              du måste ju spara hästarna

*edit:*

du sparar hästar genom att sitta på hästen, gå fram till en stolpe för att fästa hästarna och trycka på X (Hitch)
                              Jo kom på detta igår. Lite stört att man måste binda fast dom i en påle för att dom ska sparas. Dock så får jag tillägga att man måste köpa rätt "deed" för att samma häst ska komma när du visslar. Ja alltså om hästen dör och du är tvungen att (märkligt nog) återuppliva den via att trycka på ett pappersark (deed)

Någon som kommit till delen där man måste döda två cougars med hjälp av bara kniv förresten? Fy fan vilka dopade kissemissar asså :O

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X