Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

need for speed undercover challenge series

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• need for speed undercover challenge series

är det nån som fått detta och fungera?

ja har det på xbox hdd som jag har uncurrupta pga av den gammla xboxen jag hadde vart bannad och har nu köpt en ny xbox så jag kör bara offline men jag får inte challenge series och dyka upp i menyn.

är det nån specielt patch man behöver eller nåt?

Original inlägg av Orcman Visa Inlägg
    är det nån som fått detta och fungera?

ja har det på xbox hdd som jag har uncurrupta pga av den gammla xboxen jag hadde vart bannad och har nu köpt en ny xbox så jag kör bara offline men jag får inte challenge series och dyka upp i menyn.

är det nån specielt patch man behöver eller nåt?
    Är det så att du hade köpt det på Xbox Live tidigare? isåfall måste du överföra licenserna för att det ska fungera på den nya...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

nä challenge series är gratis

alla andra spel å free dlc funkar bara denna som fjantar sig

Comment

Det kan vara så att den är DRM låst till gamla boxen... testa att flytta över licenserna...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

hmm detta går inte och göra offline antar jag? för jag tänker inte riskera och logga in på xbox live å få denna xbox bannad oxo

om så är fallet så skiter jag nog i nfsu dlc'n

Comment

Det sker online ja... jag tror inte det finns någon annan lösning på ditt problem om du inte JTAG-Hackar din 360...
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X