Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Battlefield.3.RF.XBOX360-XPG XPG.iso i sn't recognized as an XBOX 360 ISO or Stealth

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Battlefield.3.RF.XBOX360-XPG XPG.iso i sn't recognized as an XBOX 360 ISO or Stealth

Varför säger abgx360 att Battlefield.3.RF.XBOX360-XPG\1\Battlefield.3.Disc.1-XPG.iso i
    sn't recognized as an XBOX 360 ISO or Stealth file!

Kod:
    ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
    \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.5───────[http://abgx360.net]────
                           ▀▀▀
    Checking for updates to abgx360.dat...
         Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving

ERROR: L:\XBOX 360\Battlefield.3.RF.XBOX360-XPG\1\Battlefield.3.Disc.1-XPG.iso i

Press any key to exit . . .

Original inlägg av saxon29 Visa Inlägg
    Varför säger abgx360 att Battlefield.3.RF.XBOX360-XPG\1\Battlefield.3.Disc.1-XPG.iso i

Kod:
    ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
    \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.5───────[http://abgx360.net]────
                           ▀▀▀
    Checking for updates to abgx360.dat...
         Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving

ERROR: L:\XBOX 360\Battlefield.3.RF.XBOX360-XPG\1\Battlefield.3.Disc.1-XPG.iso i

Press any key to exit . . .
    För att spelet är XGD3 och ABGX360 inte stödjer XGD3 ännu...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jahapp bara vänta då eller vad gäller nu ?

Comment

jahapp bara vänta då eller vad gäller nu ?
        exakt
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Suger ju humz jaja

när tror du att Abgx kan kirra det ?

Comment

Suger ju humz jaja

när tror du att Abgx kan kirra det ?
            När dom är färdiga med sina beta tester och har ett stabilt program
            Google is your friend!

Comment

Ny brännare..Nytt Abgx..nya firmware jävla slit för att få spela lite

Comment

Ny brännare..Nytt Abgx..nya firmware jävla slit för att få spela lite
                Gå över till jtag eller xk3y istället :-)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Funkar BF3 med flash LT2?

Comment

Original inlägg av rixxraxx Visa Inlägg
                    Funkar BF3 med flash LT2?
                    Ja, det ska det göra...
                    Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                      Ja, det ska det göra...
                      Tack Swizzy

Comment

fick samma fel på need for speed the run. Måste man köra det genom agbx då? ja skiter i live säkerhet osv, boxen är redan bannad och kabeln sitter inte ens i. Det kanske inte ens startar om man inte fixar det först i agbx?

Comment

Original inlägg av Kardanmannen Visa Inlägg
                          fick samma fel på need for speed the run. Måste man köra det genom agbx då? ja skiter i live säkerhet osv, boxen är redan bannad och kabeln sitter inte ens i. Det kanske inte ens startar om man inte fixar det först i agbx?
                          Var det en 0800 release eller en annan? hur har du brännt det?
                          Google is your friend!

Comment

Efter en stunds letande och sökande har ja mer eller mindre kommit fram till att ja varken kan bränna ut det eller spela det. Har en tokgammal brännare i datorn, kör med iextreme 1.51 på xboxen. Så det är nog bara att lägga ner för stunden.

Comment

Original inlägg av Kardanmannen Visa Inlägg
                              Efter en stunds letande och sökande har ja mer eller mindre kommit fram till att ja varken kan bränna ut det eller spela det. Har en tokgammal brännare i datorn, kör med iextreme 1.51 på xboxen. Så det är nog bara att lägga ner för stunden.
                              Uppdatera din firmware... Det är värt det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X