ärlig och rolig! :-)
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto IV (4)
Collapse
X
-
hittade en helikopter med vapen. åk till helitours, flyg norr efter kanten av staden, över bron (som går över vattnet), lite efter bron svänger ni av åt nord/väst. helikoptern står på en skyskrapa.
utgår man från weapon's affären i närheten står helioptern nord, öst. går inte att missa.
kan tilläga att jag varvat spelet, ifall den inte finns innan... skjut och njut...
- Citat
- Flag
Comment
-
Har en hitachi, och jag har nog detta problem, skulle dra över en gräsmatta, sen pang, så var det ett 2 meter staket där helt plötsligt. Har även vart så på lite andra ställen. Har falcon moderkortet med hitachi 47DJ, utan hdd.Original inlägg av Cratus Visa InläggHar kollat runt lite nu på nätet och det ser ut som att det endast är Xbox med Benq som har det här problemet.
Även folk som har HDD blir det såhär för, så vad kan det vara för fel på spelaren då?
- Citat
- Flag
Comment
-
finns en tråd om det här. http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=34333Original inlägg av jwradhe Visa InläggHar en hitachi, och jag har nog detta problem, skulle dra över en gräsmatta, sen pang, så var det ett 2 meter staket där helt plötsligt. Har även vart så på lite andra ställen. Har falcon moderkortet med hitachi 47DJ, utan hdd.
- Citat
- Flag
Comment

Comment