Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Texturproblem i GTA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Min Xbox gick sönder (ring of death), så jag fick den lagad av MS. Då fick jag en ny dvd (Benq) och sedan dess laddar alla spel påtagligt mycket långsammare. Mest märks det naturligtvis i GTA, som tidigare laggade endast när jag precis startat spelet och gick ut i hallen i ett safehouse men aldrig ute på vägarna, men nu går spelet i princip inte att spela för att grafiken inte hänger med.

I mitt fall är det solklart att benq-spelaren är för långsam för spelet.

Ska testa med orginalspelet ikväll.

Comment

Original inlägg av kittlos Visa Inlägg
      Min Xbox gick sönder (ring of death), så jag fick den lagad av MS. Då fick jag en ny dvd (Benq) och sedan dess laddar alla spel påtagligt mycket långsammare. Mest märks det naturligtvis i GTA, som tidigare laggade endast när jag precis startat spelet och gick ut i hallen i ett safehouse men aldrig ute på vägarna, men nu går spelet i princip inte att spela för att grafiken inte hänger med.

I mitt fall är det solklart att benq-spelaren är för långsam för spelet.

Ska testa med orginalspelet ikväll.
      Och med originalet gick det ju näst intill felfritt. Men fortfarande hände det ett fåtal gånger, vilket alltså stöder teorin att benq-spelaren är långsammare.

Comment

Original inlägg av kittlos Visa Inlägg
        Och med originalet gick det ju näst intill felfritt. Men fortfarande hände det ett fåtal gånger, vilket alltså stöder teorin att benq-spelaren är långsammare.
        Jo rätt sugigt att den senaste spelaren de tagit fram för boxen verkar vara den sämsta trots att de sagt att det ska vara den snabbaste osv.

Comment

Kör Halo3 Box med Benq Iextrem1.41 12x spelet funkar kanon.
          Img Burner 2.4x
          Verbatim DVD+DL Printable
          Nec 4550

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X