Original inlägg av Phredreeke
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PS3-versionen av GTA IV säljer mer!
Collapse
X
-
detta var inte oväntat alls. halo hypen var stor... likaså gta iv, men större, den hållde i sig. ps3 kanske säljer mer nu dagarna efter release men att säga att "pirat", "backup" dragit ner på försäljningen håller inte hårt med dessa siffror. många piratade 360'n men ändå kom inte ps3'an upp till samma liga i statestiken. pris lr behov?
- Citat
- Flag
-
Nu har jag köpt ps3 versionen och satt o spela igår.. Kör med epson tw1000 full hd projje och jag kört på xbox 360 samt ps3 och jag måste säga att så stor skillnad som han påstår är det inte. Då kör jag båda i 1080pOriginal inlägg av mickys Visa InläggEnligt Gamereator:
När det kommer till grafiska skillnader mellan Playstation 3-och Xbox 360-versionen så blev jag faktiskt ganska förvånad över att se hur mycket bättre Playstation 3-spelet faktiskt är. Visst, det skiljer inte en hel betygspinne (såklart inte, isåfall skulle detta ha varit två separata recensioner) men det är faktiskt inte så långt ifrån. Playstation 3-upplagan av Grand Theft Auto IV är snyggare beträffande färgdjup och kontrast, laddningstiderna är betydligt kortare och texturerna ser aningen mer högupplösta ut. Det är också lite skarpare och innehåller jämnare skärmuppdatering än Xbox 360-spelet.Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
- Citat
- Flag
Comment
-
Visste inte ens att GTA4 på PS3 klarade 1080pOriginal inlägg av PhR34k Visa InläggNu har jag köpt ps3 versionen och satt o spela igår.. Kör med epson tw1000 full hd projje och jag kört på xbox 360 samt ps3 och jag måste säga att så stor skillnad som han påstår är det inte. Då kör jag båda i 1080p
- Citat
- Flag
Comment
-
Uppskalning.
GTA4 på PS3:an är gjort i 1152 x 640 pixlar.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja det står det. Å det betyder att PS3:an kan skala upp bilden till det.
Spelet är fortfarande i 1152 x 640.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Borde fan vara olagligt de dem gör.. Dem säljer en spel konsoll som ska vara de best of the best of the best.. Så går dom och gör fake grejer. Kan inte ens göra spel till dem sen.. Amatörer de är vad dom är. Skulle vilja ha tag i en sån fjant och lära han ett och annat!Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
- Citat
- Flag
Comment
-
eller så läser man specifikationer innan...Original inlägg av PhR34k Visa InläggBorde fan vara olagligt de dem gör.. Dem säljer en spel konsoll som ska vara de best of the best of the best.. Så går dom och gör fake grejer. Kan inte ens göra spel till dem sen.. Amatörer de är vad dom är. Skulle vilja ha tag i en sån fjant och lära han ett och annat!
- Citat
- Flag
Comment
-
Vilka spec? Det står i fodralet till spelet. 1080p... I hela världen förutom spel branschen innebär 1080p 1920x1080 i upplösning. Hur kul skulle det vara o köpa en tv som e full hd så kör den 1160x640 eller fan dom kör med förupplösning? Typiskt svenskar att rycka på axlarna.Playstation 1, 3, PSP
Xbox, 360
Nintendo Wii
- Citat
- Flag
Comment
-
Ett bra spel är ett bra spel ... 720p eller 1080p .. eller gammal vanlig pal ... Visst faen är det spel känslan som räknas???Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment