Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snälla måste ha ett fusk till GTA IV!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hej xepes jag har dina fusk

Tryck Upp för att visa Nikos mobiltelefon under spelets gång. Tryck Upp igen för att komma åt knapparna. Tryck därefter in ett av följande telefonnummer för att aktivera dess effekt.

OBS! När en kod har skrivits in rätt så kommer en Fusk/Cheats-meny att komma fram i Nikos mobiltelefon under Inställningar/"Options". Du kan i denna meny använda koderna utan att behöva slå in de igen.

Effekt Telefonnummer

fult i Nikos hälsa och ammo 4825550100

Ta polis-jagar-nivån 2675550100

Dom kommer du att behöva
    Last edited by linus dahlstrom; 2008-09-16, 16:44.

Comment

slå in den här koden Ta bort efterspaningsnivån (polis-jagar-nivån) 2675550100

Comment

Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
        Men om man skulle använda en massa fusk bara för att springa omkring och döda folk och sånt, och sedan inte spara, kommer man fortfarande inte att kunna få alla achievments?
        asså det verkar som att fusken stänger av vissa uppdrag i spelet så man aldrig kan få 100% efter det, men vem fan orkar jaga duvor å bollar å gud vet vad för att få 100% endå....

men det går att klara av storymode trotts fusk så....
        --------------------------
        Nintendo:
        "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
        -----------------
        雙瞳 B-man i 1 och 0
        http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
          asså det verkar som att fusken stänger av vissa uppdrag i spelet så man aldrig kan få 100% efter det, men vem fan orkar jaga duvor å bollar å gud vet vad för att få 100% endå....

men det går att klara av storymode trotts fusk så....
          har aldrig förstått mig på folk som fuskar för att klara storymodes. fusk ser jag mer som en bonus om man vill leka lite men inte orkar skaffa vapen. du kanske bara vill röja 20min med bra vapen etc. självklart sparar man inte efter detta. klarar man inte spel utan fusk så måste man inse att man är dålig på det spelet, borde ju kännas tungt. jag är helt klart för att saker stängs av eller man inte kan klara spel om man sparar med fusk.. eller missar något.. bara för att höja ribban för vissa.

Comment

håller med dig där int, hur skulle du känna om du suttit i soffan 5h i sträck och sprungit omkring med ett baseboll trä för att försöka få en achievment på typ 200 medans någon annan jävla lallare fuskar till sig rpg och en jävla massa rifles och klarar av skiten på typ 10 min. Då blir man ju jävligt sur!

Comment

Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
              håller med dig där int, hur skulle du känna om du suttit i soffan 5h i sträck och sprungit omkring med ett baseboll trä för att försöka få en achievment på typ 200 medans någon annan jävla lallare fuskar till sig rpg och en jävla massa rifles och klarar av skiten på typ 10 min. Då blir man ju jävligt sur!
              nja, andra får göra som de vill, de bryr jag mig inte om. men visst kan man irritera sig på sig själv för att man är så jävla envis. far cry 2 är ett sådant spel där jag får lusten att kunna trolla fram ett flygplan, hade det gått hade jag aldrig gjort det ändå, princip sak, haha. det ska gå ändå. tar bara sådan jävla tid och det är ju det som är en del av utmaningen, det jobbiga.

saken är att det är roligt att upplysa fuskarligan att är de så dåliga och har så kasst tålamod så kanske de skulle byta spel. det är roligt att att köra turneringar med sådant folk.

Comment

haha :P

Comment

asså bästa "fusket" på GTA är att glida ned till ställena innan man börjar uppdraget eller precis innan man ska till en point som startar det och wrecka fiendens bilar och ställa dem ivägen osv...
                  då de flesta uppdrag går ut på nån form av biljakt eller liknande så kommer de då ut och har ingenstans att ta vägen å då knäpper man dem från nåt tak typ med sniperrifel...

skitkul ; )
                  --------------------------
                  Nintendo:
                  "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
                  -----------------
                  雙瞳 B-man i 1 och 0
                  http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X