Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GTA IV, inget nytt uppdrag.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• GTA IV, inget nytt uppdrag.

fungerat felfritt till och med Shadow. Klarade uppdraget men efter det så händer ingenting mer. Får aldrig något nytt uppdrag efter det. Har läst i walkthrough fall det är något jag har missat men inte.
    Tänkte först att det var att jag behövade vänta lite, men efter 3 dygn (i spelet) har jag fortfarnade bara fått ett samtal om mat från Roman och ett samtal från little jacob om dart.
    Även gjort massa job för roman och little jacob men nästa uppdrag kommer aldrig.
    Har prövat att ringa alla och frågat om alla saker får bara att alla är upptagna eller inte har mobilen på.

Vad faan ska jag göra?

Original inlägg av PellePele Visa Inlägg
    Vad faan ska jag göra?
    *SPOILER*
    har du besökt internet cafet, läst eyefind-mailet och svarat på det?

Comment

har läst om det i olika walkthrough. Men den symbol finns inte med på min karta.

Nu har jag lyckats hitta internetcafe. Fick leta upp det själv men jag har inget mail att läsa. Är helt klar med uppdraget shadow. Konstigt att jag inte får något mail.
      Last edited by PellePele; 2008-05-14, 20:58.

Comment

internet cafet är ett uppdrag åt roman, kanske därför.

såhär står det på shadow.

Completion of this mission unlocks Badman as a Random Charater and unlocks Little Jacob's Drug Delivery missions.

det är alltså little jacob du ska ha tag på... synd det var sålängesen man spelade i början, minnet sviker något enormt, vilket kommer göra storyn lika bra nästa gång man varvar det. kommer ihåg uppdraget shadow, men inte vad man skulle göra sedan.

Comment

jo det vet jag. Men drug-uppdrag åt jacob är ju bara lite extra för att få in cash

Comment

Original inlägg av PellePele Visa Inlägg
            jo det vet jag. Men drug-uppdrag åt jacob är ju bara lite extra för att få in cash
            har du lyckats komma vidare eller är du fortfarande fast?

Comment

Sitter fortfarnade fast. Har gjort 3-4 st jobbuppdrag för little Jacob och badman samt 3 jobbuppdrag för Roman. Gått på date med Michelle.
              Allt som går att göra men fortfarande så händer ingenting.

Får aldrig upp ikonen för internetcafet. Åker jag bara dit och kollar så finns inga mail att läsa.

Comment

tror jag hittade lösningen...

I completed the shadow mission, but now no new missions appear for me to attempt. Numerous calls to Dimitri and Faustin go un answered. I've done a bunch of package delivers for Lil Jacob and Fares for roman as well as took them both out drinking, strip clubs and a bunch of dates with Michelle. Still the next mission has not opened up for me. Is there anything specific I need to do? I've seen a couple other people run into this but no real answers please help.
                I figured out what the problem is, thanks for all that tried to help. After completing the shadow mission, there where no blips available pointing me to any new missions no "F" Faustin and nothing for Dimitri. I don't know if they mentioned it, maybe I missed it but all I had to do was go to the Cabaret and the new mission started after that Faustin blip showed up so I had more missions to do. Funny that the cabaret was not highlighted so that it would be easier to spot as the next path in the story. Hopefully this can help others who run into the same problem.

Comment

nu är jag vidare i spelet. Allt jag behövde göra var att åka till cabaret. Utanför var en gul pil och uppdraget final destination startade direkt.
                  Tackar, nära att kasta spelet åt helvete.

Comment

bra man blir rätt less när man kört fast i en längre tid...

Comment

gta

Jag har fastnat på exakt samma ställe du menar efter att man har dödat dimitri!

Comment

Original inlägg av dirre Visa Inlägg
                        Jag har fastnat på exakt samma ställe du menar efter att man har dödat *!
                        nej, det är inte samma ställe. han skriver att det gäller direkt efter "shadow" uppdraget. men du kanske tycker om att spoila saker.

*SPOILER* för det andra så är dimitri's död eller inte ett val som som förändrar slutet på spelet.

Comment

Men vad ska jag göra när jag ahr dödat dimitri jag har spelat typ 62% av spelet men inga nya uppdrag kommer vad ska jag göra då?

Comment

http://www.wikicheats.com/index.php/...60/Walkthrough läs "Revenge Branch"

http://gamewiki.net/Grand_Theft_Auto...ry_Walkthrough

http://grandtheftauto.ign.com/missions/all/

Comment

Som du säkert förstått nu är storyn i spelet slut.

Now you could go and achieve 100%. The story as is counts for 60%. If you did no friend activities or anyhting else, you should have exactly 60% now. Look at the other guides to help you with 100% completion.

Retrieved from "http://gamewiki.net/Grand_Theft_Auto_IV/Story_Walkthrough"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X