Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xk3y för moddar ala BrienJ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xk3y för moddar ala BrienJ?

Jag funderar på att skaffa en xk3y, men har en fråga först.
    Kan jag använda den för att spela t ex BrienJ:s moddar av Smackdown vs RAW 2010? Dessa kräver att man kör spelet från en hårddisk, och funkar det med en xk3y, eller behöver man jtaga?
    Jag har ingen avsikt att fuska på XBL eller så, utan vill bara ha bort de begränsningar som finns i spelet, så att jag kan spela som jag vill och förbättra möjligheterna till att göra bra machinimas.

Du behöver JTAG, moddade spel har inte kvar signeringen från MS vilket gör att dom inte startar på en retail (original maskin, eller mjuk moddad so-to-speak) en JTAG maskin bryr sig inte om signeringar i huvudtaget

Det du skriver kallas även för fusk eftersom du då kan göra saker andra inte kan vilket gör att du får möjlighet till ett grovt övertag mot alla andra
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för ett snabbt svar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X