Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dvd Nyckel Med X360Usb Pro

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dvd Nyckel Med X360Usb Pro

Har en xbox slim med en liteon 0225 läsare som jag behöver läsa ut nyckeln ifrån. Lyckas inte genom sata på datorn då inte liteon går att läsa med VIA sata chipset. Tänkte då köpa en x360usb pro för att läsa ut nyckeln, men är det något annat man behöver? Har sett någonstans att man behöver nå ck3 grejjer?

Japp, t.ex. en

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1513

eller den lite enkare och billigare

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=942
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Måste jag har både en x360usb pro och en Xecuter Connectivity Kit 3i för att läsa av nyckeln?

Comment

Original inlägg av jahaja452 Visa Inlägg
        Måste jag har både en x360usb pro och en Xecuter Connectivity Kit 3i för att läsa av nyckeln?
        Du måste ha något att ge läsaren ström med, det är INTE rekomenderat att du använder dig av konsollen som strömkälla till detta, men vilket kit som helst som ger läsaren ström ska funka, du kan till och med bygga ett eget om du vågar dig på det, dock skulle jag nog rekomendera dig att skaffa CK3 Lite eller CK3i så du slipper stå där med en hög skrot
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X