Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dashboard 14622 och xK3y

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dashboard 14622 och xK3y

Är det någon som har testat den senaste Dashboarden tillsammans med xk3y? Jag har precis uppdaterat min xkey till 1.11 och det fungerar utan problem, så nu funderar jag på att uppdatera till senaste dashboarden också.

Men det skulle ju vara intressant att veta om det fungerar först.

Jag har tänkt uppdatera genom usb, går inte gärna online och uppdaterar. Ska man uppdatera i passthrough-läget då antar jag?

Original inlägg av MrViffer Visa Inlägg
    Är det någon som har testat den senaste Dashboarden tillsammans med xk3y? Jag har precis uppdaterat min xkey till 1.11 och det fungerar utan problem, så nu funderar jag på att uppdatera till senaste dashboarden också.

Men det skulle ju vara intressant att veta om det fungerar först.

Jag har tänkt uppdatera genom usb, går inte gärna online och uppdaterar. Ska man uppdatera i passthrough-läget då antar jag?
    Det ska funka utan problem

Senaste versionen är dock 2.0.14699.0, det bästa är att uppdatera i passthru mode ja
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för svaret.

Ja det är den versionen jag menade, men jag skrev visst fel av någon anledning, får skylla på morgontrötthet.

Då ska jag testa det när man kommer hem ikväll.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X