jungleflasher hittar inte driven går inte att ejecta, vad göra nu är det ett nytt kretskort som gäller eller är dvd´n skrot? har bara min dvdkey från xell taget med kamera går det att flasha sedan i så fall?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
kamikaze hack gick åt skogen
Collapse
X
-
Japp, det går att lösa med nytt styrkort bara, dumt att du inte dumpade den innan du utförde Kamikaze hacket...Original inlägg av spenne Visa Inläggjungleflasher hittar inte driven går inte att ejecta, vad göra nu är det ett nytt kretskort som gäller eller är dvd´n skrot? har bara min dvdkey från xell taget med kamera går det att flasha sedan i så fall?
Den här tråden hör dock hemma under Xbox 360 - Allmänt då kamikaze hacket inte har något med ODD att göra (Xk3y, Wasabi etc.)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Ja, det kan du, dock vet jag inte hur bra det funkar med Slim, men borde funka där utan problem tycker jag... (dock inte livesäkert) för JTAG spelar det jue ingen rollOriginal inlägg av spenne Visa InläggOk men det går att flasha med bara dvdkeyn i txt från xell då?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment